• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mārketinga komunikācija jauno auto tirgū: „Skandi Motors” piemērs (2006─2007)

Thumbnail
Открыть
309-25472-Zarovska_Linda_PolZ040100.pdf (4.390Mb)
Автор
Zarovska, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Mozers, Miervaldis
Дата
2007
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba tēma ir Mārketinga komunikācija jauno auto tirgū: „Skandi Motors” piemērs (2006-2007). Darbā tika pētīts un novērtēts SIA „Skandi Motors”- Hyundai automašīnu vadošā dīlera Latvijā - mārketinga komunikācijas process, plānošana, vadīšana un efektivitāte, kas ir nozīmīgi pie aizvien augošās konkurences auto nozarē. Tika izdarīti secinājumi un izveidoti priekšlikumi uzņēmuma mārketinga komunikācijas efektivitātes uzlabošanai, kas sniegtu iespēju noturēt esošās pozīcijas tirgū un samazināt šīs dienas mārketinga tēriņus. Teorētiskajā daļā tika apskatīta mārketinga komunikācija, tās mērķi, kā arī sniegts ieskats mārketinga komunikācijas kompleksa elementos. Šis teorētiskais apskats deva iespēju novērtēt uzņēmuma marketinga komunikācijas elementu lietojumu, apzināties nepilnības. Darbs ir veidots uz mūsdienu autoru – Ph. Kotlera, P.Messarisa, Vimmera R.D. u.c. teoriju bāzes, kas apskata pētījuma objektu vairākus aspektus. Lai veiktu pētījumu, tika izmantota anketēšana, daļēji strukturētā intervija, tiešais novērojums. Darbā tika veikta konkrēta modeļa Hyundai Sonata reklāmas kampaņas efektivitātes noteikšana ar anketēšanas palīdzību, kas atklāja, ka tiek jaukti divi uzņēmumi – „Skandi Motors” un „Skandi Auto.” Klientu anketēšana atklāja, ka iegādāties automašīnu lielākoties mudinājis paziņu ieteikums, kā arī televīzija un internets, mazāk ietekmējis radio, prese, vides reklāma. Izvirzītā hipotēze, ka teorijai atbilstošs mārketinga komunikācijas izmantojums sniedz iespēju sasniegt pēc iespējas augstākus pārdošanas rezultātus, pierādījās izpētot „Skandi Motors” aktivitātes ALFA centrs sniegtajiem datiem, kā arī pārdošanas apjomus pēc Latvijas Pilnvaroto autotirgotāju asociācijas datiem. Atslēgvārdi: efektivitāte, plānošana, mērķauditorija, virzīšana, komunikācija.
 
The theme of this annual paper is Marketing Communication in new car market: „Skandi Motors” example (2006-2007). The marketing communication process, planning, control and effectiveness in „Skandi Motors” was researched and evaluated, what is important in the conditions where is high competition. There were made conclusions and given suggestions for effective marketing communication development, what could give a chance to keep the place in new car market and curtail the expenses for marketing activities. At the theoretical part is written about marketing communication, its goal, given insight into marketing communication complex elements. This theoretical view gave oppurtunity to evaluate marketing communication elements, recognize disadvantagies in „Skandi Motors.” The theoretical base of this work is modern authors concepts such as Ph. Kotler, P.Messaris, Wimmer, R. D. and others, that approach the study’s object from different aspects. In order to do research there is used – questionnaire, partly structured interview, direct observation. To determinate Hyundai Sonata advertising campaign efectiveness was used questionnaire, which showed the problem, that 2 companies „Skandi Motors” and „Skandi Auto” are mixed together. The costumer questionnaire showed that in decision to buy new car, the best stimulus gave acquaintancies, internet, television, but radio, outdoors, print ads didnt gave so much feedback. The hypothesis that marketing communication pursuant in accordance with the theory gives oppurtunity to achieve as high as possible selling results was verified by advertisement agencies ALFA centrs research facts and also with sales volumes from Latvian Authorized automobile dealers association. Keywords: effectiveness, planning, target audience, promotion, communication.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28034
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV