Jauna laikraksta modeļa izveide Bauskas rajonā
Author
Barojans, Edijs
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Kaprāns, Mārtiņš
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs „Jauna laikraksta modeļa izveide Bauskas rajonā” sniedz ieskatu Bauskas rajona mediju tirgū un jau pastāvošajā Bauskas rajona laikrakstā „Bauskas Dzīve”, darbā tika meklētas iespējas jauna lokāla medija radīšanai.
Bakalaura darba mērķi bija izpētīt ar kvantitatīvo metodi esošā Bauskas rajona laikraksta tendences, reklāmas daudzumu. Izmantojot interviju ar esošā laikraksta galveno redaktori tika noteikti ziņu izvēles principi, savukārt ar intervijas palīdzību ar SIA „Bauskas Dzīve” reklāmas daļas vadītāju tika noskaidrotas cenas par reklāmas laukumiem un principus, kas jāievēro, lai reklāmdevējs izvietotu savu reklāmu laikrakstā un izveidotu ilglaicīgu sadarbību, to visu ņemt vērā veidojot konkurētspējīgu laikrakstu. Ar fokusa grupas intervijas palīdzību tika noskaidrota rajona iedzīvotāju domas par jauna laikraksta izveidi un, ko viņi vēlētos tajā redzēt. Visi ievadā norādītie mērķi un uzdevumi ir sasniegti. The bachelor work „New newspaper model formation at Bauskas region” gives a look into Bauskas region media market and shows the profile of existing newspaper „Bauskas Dzīve”. In this bachelor work is searched possibilities to form new newspaper at Bauskas region.
Bachelor work targets was: using such investigation methods as content analyses, interview and focus group interwiev, explore Bauskas region newspaper tendency, advertisment quantity. Content analyse was used to study existing newspaper „Bauskas Dzīve”. In a bachelor work as well are 2 interviews with editor-in-chief and marketing departament chief of redaction „Bauskas Dzīve”. Focus group was used to understand what people thinks about new newspaper formation and things what they want to read in new newspaper. All bachelor targets and goals according to the author are reached.