Show simple item record

dc.contributor.advisorRasnača, Līgaen_US
dc.contributor.authorRaksta, Līgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:59:31Z
dc.date.available2015-03-24T08:59:31Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other27582en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28045
dc.description.abstract„Veselība” ir pilnīgs fiziskas, garīgas un sociālas labklājības stāvoklis, nevis tikai slimības neesamība. Viens no būtiskākajiem indikatoriem, kas aptur vai attīsta sabiedrību kopumā, ir pareizi izvēlēta veselības aprūpes sistēma. Brīvprātīgās veselības apdrošināšana ir mehānisms cilvēkiem, lai aizsargātu tos no potenciāli lielām finansiālām izmaksām par medicīnisko aprūpi un instruments, kā nodrošināt pozitīvu veselības stāvokli. Darba mērķis noskaidrot kāds ir brīvprātīgās veselības apdrošināšanas klienta sociālais portrets. Pētījuma pamatā ir teorētiskā bāze (Lūmana sociālās sistēmas teorija), kas ir piemērota, lai raksturotu sistēmu un tās procesus. Darbā tika raksturots brīvprātīgās veselības apdrošināšanas klients. Tika izveidots brīvprātīgās veselības apdrošināšanas klienta raksturojums, norādot kopīgos sociāldemogrāfiskos indikatorus, un akcentējot kopīgās pazīmes par vērtību un sistēmu izpratni veselības apdorošināšanas nozarē.en_US
dc.description.abstract„Health” is total physical, emotional and social welfare condition, not only illness nihility. One of the substantial indicators what brings to a stop or evolves society is correctly chosen system of health care. Voluntary health insurance is a mechanism for people to protect them from big financial costs for medical care and an instrument how to provide positive state of health. The aim of written work is to make out the voluntary health insurance customer`s social portrait. Foundation of a research is theoretical base (Luhmann social system theory), what is appropriate to characterize the system and its processes. The client of voluntary health insurance is characterized in written work. There was made a characterization of voluntary health insurance client, common social demographic indicators were moved out, and accentuated common features of values and understanding of systems in health insurance branch.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSocioloģijaen_US
dc.titleBrīvprātīgās veselības apdrošināšanas klienta sociālais portretsen_US
dc.title.alternativeCustomer`s social portrait of voluntary health insuranceen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record