Uzmanības piesaistīšanas paņēmieni CSDD reklāmās (2009-2011)
Author
Smeltere, Liene
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Bērziņa, Liene
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba nosaukums ir „Uzmanības piesaistīšanas paņēmieni CSDD reklāmās (2009-2011)”.
Bakalaura darbs izstrādāts ar mērķi noteikt CSDD sociālo reklāmu uzmanības piesaistīšanas paņēmienus un uzmanības pievēršanas metodes.
Darbā tiek izmantotas divas pētnieciskās metodes – anketēšana kā kvantitatīvā pētniecības metode un semiotiskā analīze kā kvalitatīvā pētniecības metode.
Darba teorētiskajā daļā tiek apskatītas sociālās reklāmas, vides un televīzijas reklāmas teorētiskās nostādnes.
Pētnieciskajā daļā tiek pielietotas anketēšanas un semiotikas pētniecības metodes.
Darba noslēgumā tiek secināts, ka CSDD kampaņu reklāmās tiek izmantoti radikāli paņēmieni, pievēršot auditorijas uzmanību ar humoru, sarkasmu un psiholoģiskiem kontrastiem.
Atslēgas vārdi: sociālā reklāma, CSDD, vides reklāma, televīzijas reklāma, uzmanības piesaistīšana. Bachelor's work title is “Methods of attracting attention in CSDD (Road Traffic Safety Department – now Directorate) advertisements (2009-2011)”.
The work has been prepared in aim to look at the Road social advertising gimmicks techniques and methods of attracting attention.
The work is based on two research methods - questionnaires as quantitative research.
The theoretical part deals with social advertising, television advertising environment and theoretical approaches.
In the research section of the questionnaire semiotics research methods are used.
At the end of the work is concluded that there are radical methods used in the CSDD (Road Traffic Safety Department – now Directorate) campaign advertisements, focusing the audience's attention with humor, sarcasm and psychological contrasts.
Keywords: social advertising, RTA, outdoor advertising, television advertising, to attract attention.