Reklāmas ētikas pārkāpumi Latvijā ražoto alkoholisko dzērienu reklāmās (2003.-2005.)
Author
Kārkliņa, Aija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Lasmane, Skaidrīte
Date
2006Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā „Latvijā ražoto alkoholisko dzērienu reklāmu ētiskie pārkāpumi” tiek aplūkoti alkoholisko dzērienu ētiskie aspekti. Autore ir izpētījusi Latvijas lielāko alkoholisko dzērienu ražotāju reklāmas ētiskos pārkāpumus laika posmā no 2003. – 2005.gadam.
Darbā ir aplūkoti dažādu valstu reklāmas ētikas kodeksi, kā arī izpētīti visi Latvijas Republikas likumi, kas ietver reklāmas normas.
Darbā ietvertas divas veiktās aptaujas, kas parāda alkohola reklāmas ietekmi uz sabiedrību. Bez tam, darbā ir apzināti dažādu pušu viedokļi, kuri saistīti ar reklāmas ētiku. Alcohol advertising ethical aspects is looked at bachelor paper „Ethical violations for alcohol advertising in Latvia”. Author is investigated advertising ethical violations for bigger Latvian alcohol manufacturers from year 2003. - 2006.
In bachelor paper is researched advertising codes of ethic in different countries. Also there is researched all laws for advertising in Latvian legislation.
There are two questionnaires about alcohol impact on society in this paper. There are opinions of advertisement specialists about ethical problems in Latvian alcohol promotion.