Show simple item record

dc.contributor.advisorŠulmane, Ilzeen_US
dc.contributor.authorLasmane, Lauraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:59:38Z
dc.date.available2015-03-24T08:59:38Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other36801en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28095
dc.description.abstractŠajā bakalaura darbā pētīta Latvijas Televīzijas 1. kanāla seriāla „Neprāta cena” auditorija, pastiprinātu uzmanību pievēršot tam, kā tā uztver un reflektē šo mediju saturu. Darba mērķis ir noskaidrot, kā auditorijas locekļi dekodē šo mediju saturu. Teorētiskais pamats šajā darbā ir literatūra par auditorijas uztveri un mediju tekstu dekodēšanas veidiem. Lai sasniegtu darba mērķi, pētījumā izmantota auditorijas etnometodoloģija – pētniecības pieeja, kuras ietvaros padziļināti intervēti tiks seriāla skatītāji. Rezultātos atspoguļots tas, kā auditorijas locekļi runā par seriālu, kam viņi piešķir nozīmi un kā viņi dekodē seriālā redzēto. Atslēgvārdi: auditorija, dekodēšana, etnometodoloģija, televīzija, uztveres pētījumi, ziepju opera.en_US
dc.description.abstractThis bachelor paper studies the audience of the Latvian Television’s soap opera „Neprāta cena”, focusing on the way the audience members perceive and this media content. The purpose of this paper is to clarify how the audience decodes the message of the particular soap opera. The literature on audience perception and decoding is the basis of the theoretical part of the paper. To achieve the goal of this paper the audience ethnomethodology approach is being used involving in-depth interviewing of the audience members. The way the audience talks about the soap opera, the main issues discussed and the way they decode the series will be discussed and represented in the results part of the paper. Key words: audience, decoding, ethnomethodology, perception studies, soap opera, television.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleTV seriāla "Neprāta cena" auditorija: etnometodoloģisks pētījumsen_US
dc.title.alternativeTV Soap Opera's "Neprāta cena" Audience: an Ethnomethodological Researchen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record