Vizuālais vēstījums netradicionālajos medijos: BADDOG® pastkaršu piemērs

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Latvijas Universitāte

Language

N/A

Abstract

Bakalaura darba temats ir „Vizuālais vēstījums netradicionālajos medijos: BADDOG pastkaršu piemērs”. Darba mērķis ir noskaidrot Baddog pastkaršu vizuālā vēstījuma specifiku un auditorijas uztveri attiecībā uz pastkaršu vizuālo noformējumu. Par darba teorētisko pamatu izmantoti A. Bergera vizuālās komunikācijas un tās elementu teorētiskie aspekti, kā arī netradicionālo mediju veidi un efektivitāte. Kā pētnieciskās metodes tiek pielietotas semiotiskā analīze un fokusa grupas diskusija, lai noskaidrotu auditorijas uztveres specifiku. Darba struktūru veido anotācijas, ievads, teorētiski pētnieciskā un praktiski pētnieciskā daļa, secinājumi, pielikumi. Atslēgvārdi: vizuālā komunikācija, vizuālie elementi, netradicionālie mediji, netradicionālā reklāma, pastkartes.
The theme of the bachelor paper is „Visual communication in non-traditional media: BADDOG postcards example”. The aim of the work was to establish a specificity of visual communication of Baddog postcards and interpretation of the audience regarding to visual design. Theoretical bases on A. Berger’s visual communication and elements of those cognitions. There is a theoretical aspect of non-traditional media and effectiveness in the theoretical part of the paper. Research methods: semiotical analysis and discussion of the focus group. The structure of the work is composed of the annotations, introduction, theoretical and research parts, conclusions, supplements. The key words: visual communication, visual elements, non-traditional media, non-traditional advertising, postcards.

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By