Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorSeņkāne, Silvaen_US
dc.contributor.authorPriede, Rihardsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:59:44Z
dc.date.available2015-03-24T08:59:44Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other43441en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28144
dc.description.abstractBakalaura darba ar tēmu „XXV Vispārējo latviešu Dziesmu un XV deju svētku kampaņas komunikācija interneta vidē: attieksme jauniešu auditorijā” pētījuma mērķis ir noskaidrot vai pētnieciskais jautājums „Vai XXV Dziesmu un XV deju svētku komunikācijas kampaņas saturs un dažādi tās elementi jauniešu auditorijā raisa pozitīvu vai negatīvu attieksmi?” jauniešu attieksmi pierāda kā pozitīvu vai negatīvu. Darba teorētiskā daļa sastāv no mārketinga komunikācijas, kultūras/pasākumu mārketinga, interneta vides, patērētāja attieksmju un rīcību radīšanas ietvara. Pētnieciskais jautājums, izmantojot tādas metodes kā intervija, kontentanalīze un aptauja, pierāda, ka jauniešu auditorija pret XXV Dziesmu un XV deju svētku komunikācijas kampaņu, tās saturu un pašiem svētkiem ir pozitīva. Atslēgas vārdi: Mārketinga komunikācija, kultūras un pasākumu mārketings, attieksme, jauniešu auditorija, Dziesmu un deju svētkien_US
dc.description.abstractThe Bachelor’s thesis „XXV Nationwide Latvian Song and XV Dance Festival Campaign Communication on the Internet: Attitude in Youth Audience” main goals are to find out if the empirical question “Does the XXV Song and XV dance festival communication campaign’s content create positive or negative attitude in youth audience?” proves the attitude to be positive or negative. The theoretical basis of the paper consists of marketing communications, culture/event marketing, internet environment, construction of consumer attitudes and actions. The empirical question, by using methods such as interview, content analysis and questionnaire, is proven to show that the youth audience’s attitude towards XXV Song and XV dance festival’s communication campaign and the festival in general is positive. Key words: Marketing communications, culture and event marketing, attitude, youth audience, Song and dance festivalen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleXXV Vispārējo latviešu Dziesmu un XV Deju svētku kampaņas komunikācija interneta vidē: attieksme jauniešu auditorijāen_US
dc.title.alternativeXXV Nationwide Latvian Song and XV Dance Festival campaign communication on the internet: attitude in youth audienceen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige