Show simple item record

dc.contributor.advisorKazaka, Olgaen_US
dc.contributor.authorBāre, Madaraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:59:44Z
dc.date.available2015-03-24T08:59:44Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other43473en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28145
dc.description.abstractBakalaura darba „Sociālais tīkls „Instagram” kā mārketinga komunikācija instruments: „Nike”, „airBaltic” un „QooQoo fashion” piemēru analīze” mērķis ir noskaidrot, kā uzņēmumi izmanto Instagram mārketinga komunikācijas mērķu sasniegšanai. Darbs sastāv no teorētiskās daļas par mārketingu, mārketinga komunikāciju, sociālo mediju mārketingu un foto dalīšanās vietnēm. Metodoloģijas daļas, kurā iekļauta aptauja, kontentanalīze, daļēji strukturētā intervija un no empīriskās daļas, kurā tiek analizēti pētījumā iegūtie dati. Galvenie secinājumi – uzņēmumi un zīmoli izmanto Instagram, lai izraisītu sekotājos interesi par produktu, uzlabotu uzņēmuma tēlu un uzturētu attiecības ar esošajiem klientiem. Atslēgvārdi: Instagram, mārketinga komunikācija, sociālie mediji, Nike, Qoo Qoo fashion, airBaltic.en_US
dc.description.abstractBachelor’s thesis „Social network „Instagram” as a marketing communications tool: examples of “Nike”, „airBaltic” and „Qoo Qoo fashion" case studies” main objective is to find out how companies use Instagram for their marketing communications objectives. The bachelor’s thesis consists of a theoretical literature about marketing, marketing communication, social media marketing and photo sharing sites. The methodological part about content analysis, survey and semi – structured interview, and empirical part where is analyzed study findings. Main conclusion – companies and brands uses Instagram to induce interest about product, improve comapnies image and and maintain relationships with existing customers. Key words: Instagram, marketing communication, social media, Nike, Qoo Qoo fashion, airBalticen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSociālais tīkls “Instagram” kā mārketinga komunikācijas instruments: "Nike", "airBaltic" un "Qoo Qoo fashion" piemēru analīzeen_US
dc.title.alternativeSocial network “Instagram” as a marketing communication tool: "Nike", "airBaltic" and "Qoo Qoo fashion" case studiesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record