• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Latviešu 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Artusa Kaimiņa raidījuma "Suņu būda" komunikācijas ētika

Thumbnail
View/Open
309-44364-Plume_Rihards_rp11095.pdf (1.998Mb)
Author
Plūme, Rihards
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Lasmane, Skaidrīte
Date
2014
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma ir „Artusa Kaimiņa raidījuma „Suņu Būda” komunikācijas ētika”. Bakalaura darba pētnieciskā problēma: iespējamā neētiskā komunikācija, kas auditorijas daļai ir pieņemama un šķiet izklaidējoša, veicinot auditorijas paplašināšanos, tomēr var vājināt komunikācijas kultūru, saskarsmi ikdienā, citu mediju iespējamos ētikas principus. Darba teorētiskajā daļā tiek aplūkota teorija par komunikācijas ētiku, jaunajiem medijiem, vizuālo komunikāciju, kā arī radio sarunu šovu. Pētījuma analīzē izmantota kvalitatīvā un kvantitatīvā kontentanalīze, semiotikas metode, daļēji strukturētās intervijas un fokusa grupa. Pētījuma rezultātā tika secināts, pētnieciskā problēma ir apstiprinājusies, respektīvi, raidījuma „Suņu Būda” komunikācija ir neētiska, kas skatītājiem šķiet izklaidējoša, kā arī ir galvenais faktors raidījuma popularitātes veidošanā. Atslēgas vārdi: jaunie mediji, sarunu šovs, komunikācijas ētika, "Suņu Būda", Artuss Kaimiņš
 
The aim of this bachelor thesis is to understand whether communication in radio talk show „Suņu Būda” is unetchical, accepted by people, at the same time diluting culture of communication and why this radio talk show is so popular. In the theoritical part of this work, author describes ethics of communication, new media, visual communication and radio talk show theory. To collect data, author uses quantitative and qualitative contentanalysis, semi-structure interviews, focus group and method of semiotics. The result of this research is that communication of radio talk show „Suņu Būda” is unethical and that is the main reason why people watch this show and it is so popular. Keywords: new media, talk show, ethics of communication, "Suņu Būda", Artuss Kaimiņš
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28148
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV