Uzņēmuma SIA "Maxima" Latvija tēls pēc Zolitūdes traģēdijas
Author
Jakuševa, Aleksandra
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Seņkāne, Silva
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba „Uzņēmuma SIA „Maxima” Latvija tēls pēc Zolitūdes traģēdijas” mērķis ir izpētīt, kādu tēlu uzņēmums mēģināja izveidot pēc Zolitūdes traģēdijas un kāds tēls tiešām ir izveidojies sabiedrības priekšstatā pēc šī negadījuma.
Darba pētnieciskā problēma ir krīzes komunikācijas veidotā tēla sakritība ar patieso uzņēmuma tēlu auditorijas priekšstatā.
Teorētiskā daļa tiek apskatītas tēla vadības un krīzes komunikācijas teorijas. Metodoloģiskā daļa tiek apskatītas darba pētījuma metodes: kontentanalīze, anketēšana un semantiskais diferenciālis.
Pētījuma rezultātos ir secināts, ka uzņēmuma vēlamais tēls daļēji sakrīt ar patieso tēlu.
Atslēgas vārdi: „Maxima”, Zolitūdes traģēdija, tēls, krīze, supermārketu ķēdes The aim of the bachelor thesis "The image of SIA "Maxima" Latvia after the Zolitūde tragedy" is to explore what kind of image has the enterprise been trying to create after the tragedy of Zolitude and what kind of image has been formed in public's perception after the accident.
The research problem is the match between the image, created by crisis communication, and the real image in public's opinion.
The theoretical part consists of image management and crisis communication theories. Methodological part describes the research methods of the given paper: content analysis, survey and the semantic differential.
The conclusion of research results claims that the preferred image partly matches the real image of the enterprise.
Key words: "Maxima", Zolitudes tragedy, image, crisis communication, supermarket chains