Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorSeņkāne, Silvaen_US
dc.contributor.authorJakuševa, Aleksandraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:59:45Z
dc.date.available2015-03-24T08:59:45Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other44481en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28151
dc.description.abstractBakalaura darba „Uzņēmuma SIA „Maxima” Latvija tēls pēc Zolitūdes traģēdijas” mērķis ir izpētīt, kādu tēlu uzņēmums mēģināja izveidot pēc Zolitūdes traģēdijas un kāds tēls tiešām ir izveidojies sabiedrības priekšstatā pēc šī negadījuma. Darba pētnieciskā problēma ir krīzes komunikācijas veidotā tēla sakritība ar patieso uzņēmuma tēlu auditorijas priekšstatā. Teorētiskā daļa tiek apskatītas tēla vadības un krīzes komunikācijas teorijas. Metodoloģiskā daļa tiek apskatītas darba pētījuma metodes: kontentanalīze, anketēšana un semantiskais diferenciālis. Pētījuma rezultātos ir secināts, ka uzņēmuma vēlamais tēls daļēji sakrīt ar patieso tēlu. Atslēgas vārdi: „Maxima”, Zolitūdes traģēdija, tēls, krīze, supermārketu ķēdesen_US
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis "The image of SIA "Maxima" Latvia after the Zolitūde tragedy" is to explore what kind of image has the enterprise been trying to create after the tragedy of Zolitude and what kind of image has been formed in public's perception after the accident. The research problem is the match between the image, created by crisis communication, and the real image in public's opinion. The theoretical part consists of image management and crisis communication theories. Methodological part describes the research methods of the given paper: content analysis, survey and the semantic differential. The conclusion of research results claims that the preferred image partly matches the real image of the enterprise. Key words: "Maxima", Zolitudes tragedy, image, crisis communication, supermarket chainsen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleUzņēmuma SIA "Maxima" Latvija tēls pēc Zolitūdes traģēdijasen_US
dc.title.alternativeThe image of SIA "Maxima" Latvia after the Zolitūde tragedyen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию