• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Paolo Sorrentino filmu valoda un naratīvs klasiskā kino kanona kontekstā

Thumbnail
Открыть
309-44500-Gailane_Gunita_gg09005.pdf (1.812Mb)
Автор
Gailāne, Gunita
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Freibergs, Viktors
Дата
2014
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darbā apskatīta un analizēta kino valoda, kas ietver gaismas, krāsu, kameras, vienojošu motīvu un intertekstualitātes izmantojumu, un naratīvu klasiskā kino kanona kontektā reţisora Paolo Sorentino (Paolo Sorentino) pilnmetrāžas filmās „Ģimenes draugs”, „Mīlestības sekas”, „Šai jābūt īstajai vietai”, „Il Divo” un „Dižais skaistums”. Kā pētniecības galvenais problēmjautājums darbā izvirzīts noskaidrot, vai režisors filmās izmanto noteiktu kino valodu un naratīva struktūru. Darbā apskatīta autorkino teorija, kas palīdz iezīmēt vienam autoram raksturīgus paņēmienus. Rezultātā darbā apkopota teorētiskā literatūra par semiotiku, naratīva teoriju un autorkino teoriju. Darba metodoloģijas daļā aprakstīta naratīva analīze, semiotiskā analīze un daļēji strukturētas intervijas veikšana. Analīžu rezultātā iegūtie empīriskie dati liecina, ka režisoram Paolo Sorentino ir raksturīga specifiska kino valoda, kas attīstīta filmu no filmas, kā arī ir vienota nartīva struktūra.
 
Master thesis discusses and analyses cinematic language which include use of lights on the set, colour, camera movemnet, unifying theme and use of intertextuality, and narative structure in context of classical cinema canon of Italian director Paolo Sorentino‟s feature-length films “Family Friend”, “Consequences of Love”, “This Must Be The Place”, “Il Divo” and “The Great Beauty”. The main concern of the paper is to ascertain whether director uses certain film language and narative structure within all of his films. To be able to answer the key question paper discusses auteur theory. As a result the paprer summarizes the theoretical literature on semiotics, notion of narrative theory, and auteur theory. Paper includes summary of methodology on narrative analysis, semiotic analysis and semi-structured interviews. Empirical results suggest that director Paolo Sorentino can be charactarezed by a specific film language that has been developed and used film by film, as well as narative structure.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28152
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV