Laikraksta "Dienas Bizness" mārketinga stratēģija 2003. gads - 2006. gads
Автор
Ādmine, Maira
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Tjarve, Rolands
Дата
2007Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darbs „Laikraksta „Dienas bizness” mārketinga stratēģija 2003.g. – 2006.g.” izstrādāts ar mērķi izpētīt, izanalizēt minētā biznesa laikraksta mārketinga stratēģiju triju gadus ietvaros, laika posmā, kad laikraksts „Dienas bizness” piedzīvoja vairākus relaunch, gatavojoties savai 15 gadu jubilejai. Mans uzdevums bija arī atsegt laikraksta „Dienas bizness” trūkumus un izstrādāt priekšlikumus to novēršanai.
Šajā darbā ir aplūkota laikraksta „Dienas bizness” attīstība:
-ienākšana un tā virzība vietējā preses tirgū;
-laikraksta darbības pamatprincipi: struktūra, produkti, papildus pakalpojumi;
-laikraksta cenas veidošana
-„Dienas bizness” mārketinga elementi u.c.
Bakalaura darbā izmantota speciāla preses komunikācijas un socioloģijas un ar reklāmas jautājumiem saistīta literatūra, preses tirgus pētījumu kompāniju dati, periodika, interneta resursi.
Lai vispusīgāk varētu atklāt laikraksta „Dienas bizness” vietu preses tirgū, konkrēti, gan no pašas redakcijas, gan arī no lasītāju puses, bakalaura darbs ir balstīts, izmantojot arī intervijas metodes ar redakcijas vadību un lasītājiem.
Noslēgumā darba autore piedāvā savus secinājumus un priekšlikumus laikraksta „Dienas bizness” tālākai virzībai vietējā preses tirgū.
Darba gaitā iegūtais materiāls varētu būt noderīgs paša laikraksta „Dienas bizness” vadībai, kā izglītojošs materiāls LU Socioloģijas fakultātes Komunikācijas zinātnes jaunāko kursu studentiem.
Bakalaura darbu iz uzrakstīts latviešu valodā uz 79 lappusēm. Tajā ir 7 pielikumi The bachelor’s degree graduation paper „Marketing strategy of the newspaper „Dienas bizness” in 2003. – 2006” has been written as a research and analysis of the marketing strategy of the above mentioned newspaper in the period of 3 running years, when „Dienas bizness” was undergoing several re-launchings and making prearrangements for its 15th anniversary. The task of the paper was to discover also drawbacks in „Dienas bizness” marketing as well as to work out suggestions and proposals for overcoming them.
The following stages in the development of „Dienas bizness” have been described in the graduation work::
-Introduction and progress in the local media market;
-Basic principles of work: structure, products, additional services of the newspaper;
-Price formation,
-„Dienas bizness” marketing elements etc.
Specialized press communication, sociological and advert related literature, data of media market research companies, periodicals, internet resources have been used in the graduation paper.
In order to reveal the position of the newspaper „Dienas bizness” in the overall media market, both from the viewpoint of the editors as well as readers, the author has used in the graduation paper methods of interviewing the editors and journalists and readers.
Finally the author offers her conclusions and proposals for future development and progress of the newspaper „Dienas bizness” in the local media market.
The compiled material could be useful for the management of “Dienas bizness” as an educational material and to Latvia University Sociology faculty Communication sciences junior students.
The bachelor’s degree graduation paper has been written in Latvian on 79 pages. It has 7 appendixes.