Korporatīva interneta žurnāla efektivitāti noteicošie faktori
Author
Kļimenko, Poļina
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Bērziņš, Ingus
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā “Korporatīvo interneta žurnālu efektivitāti noteicošie faktori” tiek pētīti korporatīvie i-žurnāli ar mērķi atklāt to efektivitāti noteicošos faktorus. Par pamata pētījumu objektu tika izvēlēts Krievijas kompānijas “Сила ума” i-žurnāls. Teorētiskajā darba daļā autore veica korporatīvo i-žurnālu analītisko klasifikāciju (Zerfass), nosaka to ietekmes sfēras (Wolf), kā arī noskaidro veiksmīga i-žurnāla modeli (Nielsen, Du). Par pētījuma metodēm tika izvēlētas kontentanalīze, ka arī daļēji strukturēta intervija. Analītiskajā darba daļā, balstoties uz teorētisko bāzi un pētījuma rezultātiem, autore atklāj galvenos korporatīvo i-žurnālu veidošanas mērķus, pēc tam noskaidrojot to efektivitātes faktorus. In the bachelor work “The determinant effectivity factors of corporate blogs” explores corporate blogs (weblogs) to identify the determinants of their effectiveness. As the main object of this study was chosen the Russian company blog “The strength of mind”. In the theoretical part of this work, the author makes a review of analytical approaches in studying of weblogs (Herring, Lento, Gorny, Schmidt and others), leads the classification of corporate weblogs (Zerfass), determines their sphere of influence (Wolf), as well as ascertain the model of successful weblog (Nielsen, Du). Content analysis and semi-structured interview were chosen as the research methods. In the analytical part of this work on the theory basis and the results of the study author identifies the main objectives of corporate blogs, and then, leads the factors of their effectiveness.