• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

PUBLISKĀS SOCIĀLĀS PROGRAMMATŪRAS PLATFORMAS UN LIDOSTU ORGANIZĀCIJU EKONOMISKO VAJADZĪBU NODROŠINĀŠANA - SOCIĀLĀ KAPITĀLA PIEEJA

Thumbnail
Открыть
298-46022-Marion_Tenge_2015.pdf (2.173Mb)
Автор
Tenge, Marion
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Lachhammer, Johann
Дата
2015
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Publiskās sociālās programmatūras platformas (PSP), piemēram, tiešsaistes sociālais tīkls Facebook nodrošina infrastruktūru, lai organizācijas varētu iziet ārpus savām robežām un izveidot tīklošanas attiecības ar saviem klientiem. Tīklošanas saites, kas iziet ārpus organizācijas robežām, proti, kontaktu nodibināšanas sociālo kapitālu, dažādu disciplīnu pētnieki ir atzinuši par galveno konkurences priekšrocību avotu. Šī promocijas darba mērķis bija modelēt un pārbaudīt sakarības starp lidostas organizāciju un to pasažieru ieguldījumu savstarpējās attiecībās PSP Facebook un tā radīto atdevi atkarībā no ieguldījuma. Izpētes stratēģiju veido šķērsgriezuma anketēšanas pētījums, apvienojot dažādas metodes. Lidostas organizāciju, publiskās sociālās programmatūras platformas, sociālā kapitāla
 
Public Social Software Platforms (SSP), such as the online social network Facebook, provide the infrastructure for organizations to extend beyond organizational boundaries and establish network connections with their customers. Network ties that cross organizational boundaries, i.e. bridging social capital, have been acknowledged by scholars of various disciplines as a major source of competitive advantage. The purpose of this promotional work was to model and test the relationship between the investment of airport organizations and their passengers in a mutual relationship on the SSP Facebook and their generated return-on-investment. The strategy of inquiry comprised mixedmethods cross-sectional survey research. Airports, Public Social Software Platforms, Social Capital
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28201
Collections
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD [1374]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV