Show simple item record

dc.contributor.advisorRutka, Lūcijaen_US
dc.contributor.authorLatkovska, Evijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-04-09T01:01:09Z
dc.date.available2015-04-09T01:01:09Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other46281en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28261
dc.descriptionElektroniskā versija nesatur pielikumusen_US
dc.description.abstractPromocijas darba mērķis ir izpētīt topošo skolotāju pedagoģiskās darbības pašizvērtēšanas zinātniski teorētisko būtību, apzināt, kādā veidā iespējams veicināt topošo skolotāju pedagoģiskās darbības pašizvērtēšanu, un izveidot topošo skolotāju pedagoģiskās darbības pašizvērtēšanas modeli. Teorētiskajā pētījumā raksturota topošo skolotāju pedagoģiskās darbības pašizvērtēšanas zinātniski teorētiskā būtība, izveidotas topošo skolotāju pedagoģiskās darbības pašizvērtēšanas un pašizvērtēšanas prasmes definīcijas un aprakstītas to funkcijas, raksturota topošo skolotāju pedagoģiskās darbības pašizvērtēšanas struktūra, saturs, organizācija un formulēti topošo skolotāju pedagoģiskās darbības pašizvērtēšanas prasmes izpētes kritēriji, to rādītāji. Empīriskā pētījuma rezultātā izpētīta topošo skolotāju pedagoģiskās darbības pašizvērtēšana un izstrādāts topošo skolotāju pedagoģiskās darbības vadītas pašizvērtēšanas modelis. Promocijas darba apjoms ir 198 lpp., un tā izstrādē izmantotas 253 analizējamās vienības (latviešu, angļu un krievu valodā). Pētījuma teorētiskās un praktiskās atziņas shematiski attēlotas 26 tabulās un 13 attēlos. Promocijas darbam ir 30 pielikumi.en_US
dc.description.abstractThe aim of the thesis is to study the theoretical essence of the self-assessment of student teachers’ pedagogical activity, to study in what way it is possible to facilitate the self-assessment of student teachers’ pedagogical activity, and to make a model of the self-assessment of student teachers’ pedagogical activity. As a result of the theoretical study a scientifically theoretical concept of the self-assessment of student teachers’ pedagogical activity is revealed, definitions of the self-assessment of student teachers’ pedagogical activity and the self-assessment skill of student teachers’ pedagogical activity are formed and their functions are characterised, a structure, contents, organisation of the self-assessment of student teachers’ pedagogical activity are described and research criteria and their indicators of the self-assessment skill of student teachers’ pedagogical activity are formed. As a result of the empirical study the self-assessment of student teachers’ pedagogical activity is researched and the model of the guided self-assessment of student teachers’ pedagogical activity is formed. The volume of the doctoral thesis is 198 pages. 253 literature items (in Latvian, English, Russian) are analysed Conclusions of the theoretical and empirical research are schematically displayed in 26 tables and 13 figures. The doctoral thesis has 30 appendices.en_US
dc.language.isolaven_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectPašizvērtēšanaen_US
dc.subjectPedagoģiskā darbība
dc.subjectPašizvērtēšanas prasme
dc.subjectSkolotāju izglītība
dc.subjectSelf-assessment
dc.subjectSelf-assessment skill
dc.subjectPedagogical activity
dc.subjectTeacher education
dc.titleTopošo skolotāju pedagoģiskās darbības pašizvērtēšanaen_US
dc.title.alternativeSelf-Assessment of Student Teachers’ Pedagogical Activityen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record