Show simple item record

dc.contributor.advisorVorončuka, Inesaen_US
dc.contributor.authorParasigs-Parasiņš, Rolandsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-05-29T01:01:09Z
dc.date.available2015-05-29T01:01:09Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other46634en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28352
dc.description.abstract“Ekspatriantu vadība ražošanas uzņēmumā” tika izvēlēta sakarā ar to, ka pēdējos gados notiek strauja globalizācija un uzņēmumu tīkli izplešas tālu aiz savas valsts robežām, lai iekarotu citus tirgus daļas, un ar savu produktu vai pakalpojumu ielauztos citu valstu kultūrā. Sakarā ar globalizāciju uzņēmumiem ir vajadzīgi apmācīti profesionāli darbinieki, kuri spēj pielāgot uzņēmumu dažādām aizjūru kultūrā, lai tā rezultātā izplestu savu darbību citās valstīs. Darba mērķis ir veikt teorētisku un praktisku pētījumu par ekspatriācijas vadības procesiem ražošanas uzņēmumā un sniegt priekšlikumus veiksmīgākai uzņēmuma integrēšanai ārzemju tirgos. Autors secina, ka uzņēmumam nepietiek atbilstoši kvalificēti darbinieki kas atbilstu veiksmīga ekspatrianta profilam, un ka bieži tiek izvēlēti neatbilstoši kandidāti ārzemju uzdevumiem un netiek veikta pilnvērtīga to sagatavošana.en_US
dc.description.abstractBachelor's theme of “Expatriate management in manufacturing organization” was chosen due to the fact that, in last year’s there been high level of globalization in most of the organizations and industries, organization networks expand outside of host county margins, so they could conjure overseas markets with their product or service. Because of this processes organizations, which deal with international business is needed professional employees, who are capable of adjusting organization to overseas cultures. Aim of this research is to explore theoretical and practical expatriation management processes in producing organization, and to make suggestions for successful company integration in foreign countries. The author concludes that company doesn’t have enough highly qualified employees that match successful expatriate profile, and often they chose inappropriate candidates for foreign assignments, and do not provide them with appropriate preparationen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleEkspatriantu vadība ražošanas uzņēmumā.en_US
dc.title.alternativeExpatriate management in manufacturing organization.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record