• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Izglītības iestāžu direktoru vērtības kā profesionālās kompetences dimensija

Thumbnail
Открыть
299-47551-Lukins_Andrejs_al10080.pdf (1.963Mb)
Автор
Lukins, Andrejs
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Rubene, Zanda
Дата
2015
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darbs „Izglītības iestāžu direktoru vērtības kā profesionālās kompetences dimensija” iztirzā direktoru vērtības to profesionālās kompetences kontekstā ar mērķi noskaidrot, kādas vērtības vai to pamatgrupas veido izglītības iestāžu direktoru profesionālo kompetenci. Darba teorētiskajā daļā tiek analizēta zinātniskā literatūra, Latvijas Republikas un starptautiskie tiesību akti, ar kuriem tiek noskaidroti tādi jēdzieni kā „izglītības iestādes direktors”, „kompetence” un „vērtības”. Tiek izpētīta Šaloma H. Švarca (angļ. Shalom H. Schwartz) universālo vērtību modelis ar mērķi adaptēt šī autora vērtību pētīšanas metodoloģiju darba praktiskajā daļā. Maģistra darba praktiskajā daļā darba autors pārbauda hipotēzi – izglītības iestāžu direktoriem raksturīgā(-s) vērtību pamatgrupa(-s) liecina par viņu profesionālo kompetenci. Maģistra darba praktiskās daļas metodoloģijas izvēle ir balstīta uz pilotpētījumu un iekļauj 40 izglītības iestāžu direktoru anketu analīzi ar secinājumiem. Atslēgvārdi: izglītības iestādes direktors, līderība izglītībā, vērtības, profesionālā kompetence, Š. Švarca universālo vērtību modelis.
 
Master’s Thesis “Educational Institution Directors’ Values as a Dimension of Their Professional Competencies” examines directors’ values in a context of their professional competencies to indicate what values or their groups create professional competence of educational institution directors’. The theoretical part of this thesis includes analysis of scientific literature and legal documents of Republic of Latvia, as well as the analysis of the global documents in order to define such concepts as “director of an education institution”, “competencies” and “value”. Shalom, H. Schwartz’s Universal Value Theory is inspected to test the hypothesis of the Master’s Thesis. The research part empirically tests the hypothesis of this Thesis, i.e. “educational institution directors’ value group(s) indicate their professional competencies”. Methodology of the research is based on a pilot study and includes an analysis and a summary of 40 questionnaires filled out by directors of educational institutions. Keywords: educational institution, leadership in education, values, professional competencies, Shalom H. Schwartz’s Universal Value Theory.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28397
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV