Kokapstrādes uzņēmumu vizuālās identitātes vizuāli stilistiskie aspekti
Author
Zariņa, Paula
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Plotka, Aivars
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba temats ir „Kokapstrādes uzņēmumu vizuālās identitātes vizuāli stilistiskie aspekti”.
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt, kādas ir kokapstrādes uzņēmumu vizuālās identitātes un izstrādāt SIA „Ozoli AZ“ vizuālo identitāti.
Šī bakalaura darba teorētiskajā daļā autore apkopo dažādu autoru atziņas par vizuālo identitāti un zīmola jēdzienu, identitātes uzbūvi un nozīmi. Bakalaura darba empīriskajā daļa ir apkopoti dati, kā arī analizēti pētījumā iegūtie rezultāti un veikti secinājumi. Diplomdarba radošajā daļā tiek izstrādāts projekts un aprakstīta tā tapšanas gaita un rezultāti.
Darba autores izvirzītais pētījuma jautājums ir: kādas ir kokapstrādes uzņēmumu vizuālas identitātes kopīgās un atšķirīgās vizuāli stilistiskās īpašības? The theme of the research paper is "Visually Stylistic Aspects of Woodworking Companies' Visual Identity".
The goal of the research is to investigate the visual identities of woodworking companies and to create a new visual identity of company "Ozoli AZ".
The theoretical part of the research consists of the author's summary of views of various authors about visual identity and brand concept, structure and meaning of identity.
The empirical part of the research consists of gathering and summarizing of data, analysis of the results and drawing conclusions.
The practical part of the research consists of creating a new visual identity for the woodworking company "Ozoli AZ" and description of the process and results.
The author of the research advances the question: what are the common and distinctive properties of visual stylistics of woodworking companies' visual identity?