Show simple item record

dc.contributor.advisorAndersone, Rudīteen_US
dc.contributor.authorSokolova, Ludmilaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:07:30Z
dc.date.available2015-07-05T01:07:30Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47689en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28409
dc.description.abstractIzstrādātais pētījums veltīts sākumskolas skolnieku radošuma attīstīšanai svešvalodu mācībās respektējot dažādību. Literatūras analīze ļāva secināt, ka radošums ir komplekss fenomens, un joprojām ikdienas mācību procesā galvenā loma radošuma attīstīšanā pieder pedagogiem. Novērojumi mācību stundās un praktiskās pieredzes pārbaudē, kurā piedalījās un savos viedokļos dalījās 3 skolotāji un 4 eksperti no Latvijas, ļāva secināt, ka radošumu varētu sekmēt tādi faktori kā droša vide, kurā kļūdas ir pieļaujamas, pedagogu iedrošinājumi, iespējas būt radošiem, orientācija uz procesu un personu, nevis gala rezultātu un citiem aspektiem, kas atbilst teorētiskajiem postulātiem. Pedagoģiskais eksperiments parādīja, ka ņemot vērā šos principus dažādu aktivitāšu veikšanā bērniem ir tendence attīstīt savu radošumu.en_US
dc.description.abstractThe current research paper was dedicated to the study of the primary school learners’ creativity development in the foreign language learning in respect of their diversity. Literature analysis showed that creativity is a complex phenomenon, still when it is viewed on the level of everyday creativity it finds educators as the main creativity facilitators. The results of the lesson observation and practical experience examination, where 3 teachers and 4 experts from Latvia were invited to share their opinion, revealed the following factors that may foster creativity development – secure environment, where mistakes are accepted; teacher’s encouragement; opportunities to be creative; orientation on the process and person instead of the final result and others, that corresponded to the theoretical postulates. The pedagogical experiment showed the tendency of children to develop their creativity after fulfilling activities based on these principles.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectradošuma attīstīšanaen_US
dc.subjectsvešvalodu mācībasen_US
dc.subjectsākumskolaen_US
dc.subjectdažādībaen_US
dc.titleRadošuma attīstīšana svešvalodu mācībās sākumskolā, respektējot dažādībuen_US
dc.title.alternativeThe Development of Creativity in Foreign Language Learning in the Primary School in Respect of Diversityen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record