Show simple item record

dc.contributor.advisorRubene, Zandaen_US
dc.contributor.authorStrods, Raimondsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:07:30Z
dc.date.available2015-07-05T01:07:30Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47716en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28410
dc.description.abstractIzglītībā un sabiedrībā kopumā ir vērojama pretrunīga attieksme par mācību procesa virtualizāciju. Vajadzība konstatēt topošo skolotāju gatavību iekļauties virtualizētā izglītības telpā noteica Raimonda Stroda maģistra darba tematu „Topošo skolotāju mediju kompetence sabiedrības ilgtspējīgai attīstībai”. Analizējot teorētisko literatūru, tika raksturots izglītības virtualizācijas konceptuālais ietvars. Pētījuma empīriskajā daļā, izmantojot jaukto metožu pieeju, tika raksturota topošo skolotāju mediju kompetence un jauno skolotāju mediju kompetences rādītāji, kā arī viedoklis izglītības virtualizācijas kontekstā. Pētījuma rezultāti liecina, ka lielākoties visi topošie skolotāji vēlētos apgūt jaunus pedagoģiskos paņēmienus, izmantojot medijus mācību procesā.en_US
dc.description.abstractThere is a controversial attitude in education and society in general when it comes to the topic of virtualization of the learning process. The necessity of realizing the preparation of the future teacher to integrate into the virtual educational space was defined in Raimonds Strods Master’s thesis „Future teachers media competence for sustainable development of society”. By analyzing theoretical literature, a conceptual virtualization framework has been established. In the empirical part of the thesis, the mixed method approach and competence indicators have been applied and the notion of education in the context of virtualization of future and young teachers has been characterized. The study results demonstrate that the vast majority of future teachers would like to learn new pedagogic techniques by using media in the teaching process.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjecttopošo skolotāju mediju kompetenceen_US
dc.subjectizglītības virtualizācijaen_US
dc.subjectmedijmācībaen_US
dc.subjectilgtspējīga attīstībaen_US
dc.titleTopošo skolotāju mediju kompetence sabiedrības ilgtspējīgai attīstībaien_US
dc.title.alternativeFuture Teachers' media Competence for sustainable Development of Societyen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record