Show simple item record

dc.contributor.advisorĶestere, Ivetaen_US
dc.contributor.authorLindemanne, Elizabeteen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:07:34Z
dc.date.available2015-07-05T01:07:34Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47811en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28418
dc.description.abstractMaģistra darba pētījuma „Kino kā pedagoģijas līdzeklis augstskolās” mērķis ir noskaidrot, kādas sakarības pas tāv starp mūsdienu kino un klasiskā kino aktualitātēm, kas ir nepieciešams, lai indivīds atgrieztos pie tradicionālām vērtībām vai ir kādi citi faktori, kas ietekmē kino mākslas pedagoģijas virzību un rādītājus. Pētījuma teorijas pamatā ir kino didaktikas un pedagoģijas konceptuālā analīze. Zinātniski pētnieciskā daļā tiks izmantotas šādas metodes: analīze, salīdzināšana, kā arī empīriskie pētījumi. Darba autore izvērtēja nacionālās kino identitātes kultūras mantojumu ar rietumu pasaules klasiķu darbiem un analizēja mūsdienu kino meistaru filmas. Lai sasniegtu darbā izvirzītos mērķus un izpētītu populārākās klasiskā kino tendences un nozīmi mūsdienu sabiedrībā tika izvirzīti sekojošie uzdevumi. Pētīt un analizēt kino nozīmi sabiedrībā un pamatojoties uz pētījumu veikšanu izvērtēt kino auditorijas prasības.en_US
dc.description.abstractThe aim of the magister "Cinema as pedagogy tool for higher educational establishments" is to characterise the development of European cinema, identify its communicative functions and analyse their transformation in the historical, social context."Individual returning to the classical values ​​and affects the cinema and pedagogy. Cinema for employing four main communicative functions: informative, educational and entertainment. The theoretical framework of this work is based on the cinema and pedagogical research with significant theoretical empirical research methods –interviews with historians and filmmakers. While initially cinema exhibited educational and entertainment leanings, thus employing a full synthesis of all communicative functions and national cinema identity cultural heritage with western world classics works and analysed the modern cinema movies.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectkino didaktikaen_US
dc.subjectmasu medijien_US
dc.subjectradošas personības veidošanaen_US
dc.subjectpedagoģiskā paradigma,en_US
dc.subjectradošas personības veidošanaen_US
dc.titleKino kā pedagoģisks līdzeklisen_US
dc.title.alternativeCinema as a pedagogical Meanen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record