Show simple item record

dc.contributor.advisorŠūmane, Ilzeen_US
dc.contributor.authorDāvidsone, Solveigaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:07:35Z
dc.date.available2015-07-05T01:07:35Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48097en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28421
dc.description.abstractTemats „1,5–3 gadus vecu bērnu pozitīvas uzvedības veicināšana” ir aktuāls, jo apskata metodes pozitīvas uzvedības veicināšanai pirmsskolā, kas ir tilts starp humānistisko pieeju audzināšanā un bērna uzvedības regulēšanu sociāli vēlamā virzienā. Pētījuma mērķis – apzināt audzināšanas metodes 1,5–3 gadus vecu bērnu pozitīvas uzvedības veicināšanai un novērtēt to ieviešanas lietderīgumu pirmsskolas izglītības iestādē „X”. Teorētiskajā daļā apskatīta 1,5–3 gadus vecu bērnu attīstība, pozitīvas uzvedības jēdziens, tā veidošanās nosacījumi un veicināšanas metodes – Marte Meo, paškontroles treniņš, sadarbības un izolācijas. Praktiskajā daļā veikta gadījuma studija pirmsskolas izglītības iestādē „X”, kas ietver 1,5–3 gadus vecu bērnu novērošanu pirms un pēc pozitīvu uzvedību veicinošu metožu pielietošanas ar vecāku un pedagogu starpniecību. Secināts, ka kopumā viena mācību gada laikā bērnu pozitīvas uzvedības rādītājs pieauga 1,8 reizes un to pielietojums ir lietderīgs.en_US
dc.description.abstractThesis “Fostering Positive Behavior of 1.5–3 Years Old Children” promotes methods of positive behavior in pre-school, which is a bridge between the humanistic approach and child behavioral adjustments in socially desirable direction. The research objective – to identify methods for 1.5–3 years old children to promote positive behavior and to assess the effectiveness of their implementation in pre-school educational institution X. The theoretical basis is 1.5–3 years old children development, the concept of positive behavior, its formation conditions and promotion methods - Marte Meo, self-control training, cooperation and insulation. The empirical part carried out case study of preschool educational institution X, which includes observation of 1.5–3 years old children before and after implementation of positive behavior methods by parents and teachers. It is concluded that, overall, during the school year children positive behavior index of children increased 1.8 times.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subject1,5–3 gadus vecu bērnu attīstībaen_US
dc.subjectpozitīva uzvedība,en_US
dc.subjectpozitīvu uzvedību veicinošas metodesen_US
dc.subjectaudzināšanas process pirmsskolāen_US
dc.subjectdevelopment of 1.5–3 years old children, education process in pre-schoolen_US
dc.title1,5–3 gadus vecu bērnu pozitīvas uzvedības veicināšanaen_US
dc.title.alternativeFostering Positive Behavior of 1.5–3 Years Old Childrenen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record