Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorĀbeļkalns, Ilvisen_US
dc.contributor.authorZariņš, Singursen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:07:37Z
dc.date.available2015-07-05T01:07:37Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48454en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28430
dc.description.abstractPētījuma problēmas būtība ir netradicionālas metodes pielietošanas efektivitātes handbola spēles elementu apguvē salīdzināšana ar praktiskās metodes izmantošanu starp Talsu Valsts ģimnāzijas divām 7. klasēm. Pētījuma mērķis ir noskaidrot netradicionālas mācību metodes pielietošanas efektivitāti handbola spēles elementu apguvē pamatskolā. Galvenie uzdevumi ir pedagoģiskā eksperimenta datu apstrāde un analizēšana, teorētiskās literatūras pētīšana, kā arī intervijas ar sporta skolotājiem par netradicionālas metodes pielietošanas efektivitāti viedokļu analizēšana. Galvenie rezultāti iegūti no pedagoģiskā eksperimenta un intervijas viedokļu analizēšanas. Autors izvērtēja pedagoģiskā eksperimenta rezultātus un salīdzināja starp abām 7. klasēm. Datu apstrādes rezultāti rāda, ka bungu ritms pozitīvi ietekmē handbola metiena precizitāti, tehniku un ātruma īpašības. Netradicionālas metodes izmantošana nepasliktina skolēnu rezultātus handbola spēles elementu apguvē.en_US
dc.description.abstractThe essence for the prboblem in this research is to compare the efficiency of using the elements of handball game’s learning with using the practical method between two 7th grades at Talsi State Gymnasium. The aim of this research is to find out the efficiency of using the untraditional method of handball game’s elements learning at secondary school. The main tasks are: the work and analisys of the data of pedagogical experiment, study and research of theoretical literature and the interviews with tearchers teaching sport about the efficiency of using the untraditional method, analisys of views. The main results were find out of the experiment and analisys of views at interviews. Author has assessed and compaired the result of pedagogical experiment between two 7th grades. The results of data’s analisys shows that drums rhythm’s influence is positive at throws’ accuracy, technique and speed at handball game. Using of the untraditional method is not showing bad results at handball game’s elements learning.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjecthandbolsen_US
dc.subjectbungu ritmsen_US
dc.subjectpusaudžien_US
dc.subjectefektivitāteen_US
dc.subjectnetradicionāla mācību metodeen_US
dc.titleNetradicionālas metodes pielietošanas efektivitāte handbola spēles elementu apguvē pamatskolāen_US
dc.title.alternativeEfficiency of using untraditional method of handball game's elements learning at secondary schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию