1,5-2 gadus vecu bērnu sīkās pirkstu motorikas veicināšana ar spēļu palīdzību
Автор
Bitere, Baiba
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Rutka, Lūcija
Дата
2015Metadata
Показать полную информациюАннотации
Diplomdarba tēma ir 1,5 – 2 gadus vecu bērnu sīkās pirkstu motorikas veicināšana ar spēļu palīdzību.
Diplomdarbs sastāv no ievada, literatūras analīzes – 25 literatūras avotiem, praktiskās daļas, nobeiguma, 4 pielikumiem. Darbā izmantotas 2 tabulas un 19 attēli. Darba apjoms ir 47 lapaspuses. Tam ir trīs nodaļas, kuru kopējais mērķis ir izpētīt sīkās pirkstu motorikas veicināšanas iespējas 1,5 – 2 gadus veciem bērniem ar spēļu palīdzību.
1.Pirmajā nodaļā ir analizēta pedagoģiski psiholoģiskā literatūra par 1,5 – 2 gadus vecu bērnu sīkās pirkstu motorikas attīstību.
2.Otrajā nodaļā ir apskatīta pedagoģiski psiholoģiskā literatūra par spēli, kā sīkās pirkstu muskulatūras veicinātāju.
3.Trešajā nodaļā ir aplūkojams pētījums, kas veikts jaunākajā vecuma grupā, par sīkās pirkstu motorikas veicināšanas iespējām ar spēļu palīdzību. Kā arī apskatāmi pētījuma laikā gūtie rezultāti, kas norāda uz to, ka izmantojot spēles, iespējams veicināt bērna sīko pirkstu motoriku. Thema der Diplomarbeit: Förderung der Fingerbeweglichkeit (Motorik) durch Spiel bei Kleinkindern im Alter von 1,5 - 2 Jahren
Inhalt: Die Diplomarbeit besteht aus Einführung, Literaturanalyse von 25 Literaturquellen, einem praktischen Teil, Abschluß und Anlage. Es werden 2 Tabellen und 19 Abbildungen verwendet. Die Arbeit umfast 47 Seiten, einschließlich Anlage, und besteht aus 3 Kapiteln. Sie enthält Beobachtungen zur Fingerfeinmotorik 1,5 - 2 jähriger Kinder beim Spielen.
Das erste Kapitel besteht aus der Analyse der pädagogischen und psychologischen Literatur zur Entwicklung der Fingerbeweglichkeit bei 1,5 - 2 Jahre alten Kindern.
Das zweite Kapitel ist der Analyse der Fingermuskulatur gewidmet.
Im dritten Kapitel werden die Fördermöglichkeiten der Fingerfeinmotorik durch Spielen beobachtet und analysiert. Hierbei wurden die Eltern der Kinder einbezogen und deren Gedanken und Beurteilungen ausgewertet.