• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mākslas darbu apropriācijas kā ierosmes avots vizuālās mākslas stundās

Thumbnail
View/Open
299-48905-Graudumniece_Liva_lg11060.pdf (6.875Mb)
Author
Graudumniece, Līva
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Avotiņa, Austra
Date
2015
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomdarba tēma – Apropriācija kā ierosmes avots vizuālās mākslas stundās. Apropriācija ir mūsdienīgs mākslas darbu radīšanas veids, kurā mākslinieki, balstoties uz jau esošajiem mākslas darbiem, rada jaunus saturiski atšķirīgus darbus. Iepazīstot un izmantojot apropriāciju vizuālās mākslas stundās, skolēniem ir iespēja apgūt veidu kā izmantot esošos mākslas darbus, lai radītu jaunus, kā arī apropriācijas procesā iepazītu dažādus māksliniekus, stilus un izzinātu mākslas darba saturisko un vizuālo nozīmi. Lai īstenotu diplomdarbā izvirzīto mērķi - atklāt apropriācijas nozīmi mākslas darba izpratnē un jauna darba radīšanā vizuālās mākslas stundās, autore izpētīja apropriācijas jēdziena dažādos definējumus, to vēsturisko kontekstu, kā arī izveidoja un praksē īstenoja uzdevumu kopu, kurā atspoguļotas apropriācijas izmantojuma iespējas vizuālās mākslas stundās.
 
The theme of Diploma thesis- Appropriation of Art Works as Means of Inspirations in Lesson of Visual Art. For students learning about appropriation and using it in visual art lessons are opportunity to explor history of art, modern art, different artists and at the same time be creative and use their artistic potential. In order to achive the aim of diploma- to discover the meaning of appropriation in art perception and creation of new artworks- author researched the definitions and historical context of appropriation, created and approbated task group, which represents the usage of appropriation in visual art lessons.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28449
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV