Show simple item record

dc.contributor.advisorAndersone, Rudīteen_US
dc.contributor.authorKrasone, Lolitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:07:41Z
dc.date.available2015-07-05T01:07:41Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48924en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28450
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir 8.klases skolēnu matemātisko spēju attīstīšana Valdorfskolā. Maģistra darba mērķis ir izpētīt 8.klases matemātiskās spējas attīstīšanu Valdorfskolā. Darba pirmajā nodaļā tiek analizētas dažādu pedagogu un psihologu atziņas par matemātisko spēju attīstību un tās veicinātājiem. Otrajā nodaļā tiek aprakstīta Valdorfskolas būtība, tās pamatprincipi, mācīšanas specifika. Trešajā nodaļā tiek pētītas skolēnu vecumposma īpatnības saistībā ar pētāmo problēmu. Ceturtajā nodaļā tiek skaidrota pamatskolēnu matemātisko spēju attīstīšanas pieredze Valdorfskolā. Piektajā nodaļā ir analizēta 10 izstrādāto vingrinājumu matemātisko spēju attīstībai eksperimentālā pārbaude. Darba gaitā tika atbildēts uz pētījuma jautājumu, ka matemātiskās spējas var attīstīt izmantojot mērķtiecīgi veidotus vingrinājumus. Darba apjoms 92.lpp. Atslēgas vārdi: matemātiskās spējas, Valdorfskola, 8.klases skolēnien_US
dc.description.abstractThe theme of the master`s work is the development of mathematical ability of the students form 8 in Valdorfschool, The aim of the master`s work is to study the development of mathematical ability in form 8 in Valdorfschool. In the first chapter are analysed opinions of different educators and psychologists about the development of mathematical ability and its promoters. In the second chapter is described the nature of Valdorfschool, its basic principles, specific features of teaching. In the third chapter is studied the specific character of the age group in connection with the discussed problem. In the fourth chapter is explained the experience of the development of mathematical ability of elementary schoolchildren in Valdorfschool.. In the fifth chapter is analysed the experimental test of the 10 worked out exercises for development of mathematical ability. In the course of work was answered the studied question that the mathematical ability can bedeveloped using determinated exercises. The volume of the work 92 pages. The key words: mathematical ability, Valdorfschool, students of form 8.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectmatemātiskās spējasen_US
dc.subjectvaldorfskolaen_US
dc.subject8.klases skolēnien_US
dc.subjectvispusīga spēju attīstīšanaen_US
dc.title8.klases skolēnu matemātisko spēju attīstīšana Valdorfskolāen_US
dc.title.alternativeThe Development of Mathematical Ability of the Students Form 8 in Valdorfschoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record