Show simple item record

dc.contributor.advisorMarčenko, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorMakņa, Ingaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:07:42Z
dc.date.available2015-07-05T01:07:42Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48931en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28453
dc.description.abstractMakņa Inga. Materiālu komplekss skolēnu runas prasmju līmeņa izlīdzināšanai krievu valodas kā svešvalodas apguvē. Rīga. 2015. – 58 lpp. Darbs sastāv no divām daļām: pirmās un otrās. Darba pirmajā daļā tiek atklāts psiholoģiskais un metodiskais pamatojums mācību procesa diferencēšanai kā galvenajam līdzeklim skolēnu runas prasmju līmeņa izlīdzināšanā. Darba teorētiskais materiāls tiek balstīts uz Krievijas didaktiķu Passova, Sčukina darbiem, Latvijas mācībspēku metodiskajām izstrādnēm krievu valodas kā svešvalodas mācīšanā, un autores pedagoģisko pieredzi. Otrajā daļā tiek parādīta skolēnu lasīšanas prasmju, leksikas un gramatikas zināšanu pārbaude, balstoties uz Eiropas Savienības izstrādātās valodas zināšanu līmeņa skalas A2 līmeni. Turpat autore ir izstrādājusi un aprakstījusi mācību stundu izvērstos plānus - miniprojektam" Mūsu klases kalendārs", integrētajai stundai "Mūsu skola" un ārpusklases lasīšanas stundai "Pasakas un mīklas par dzīvniekiem", ar mērķi parādīt daudzveidīgas mācību formas un metodes, kas veicina skolēnu runas prasmju līmeņa izlīdzināšanu krievu valodas kā svešvalodas apguvē. Darbs būs noderīgs svešvalodu pasniedzējiem, un visiem, kas vēlas apgūt un mācīties krievu valodu. Atslēgas vārdi: sākumposms, individualizācija, diferenciācija, runas prasmju līmenis, Eiropas valodu portfelis, pāru darbs, projektu tehnoloģijas.en_US
dc.description.abstractMakna Inga. Complex of materials Russian as foreign language for alignment of pupils speech abilities. Riga. 2015 – 58 p. The work consists of two parts: first and second. The theoretical part of the work is revealed in the psychological and methodical bases of differentiation for the learning process as a main feature of alignment students’ speaking skill level. The theoretical material is based on the works by Russian didaktics Schukin and Passov, Faculty of methodological developments in Russian as a foreign language, and the author's pedagogical experience. The second part shows students reading skills, vocabulary and grammar test, based on the development of the European Union languages knowledge scalefor A2 level. The author has developed and described the lesson plans – for the miniproject ''Our class calendar'', integrated lesson plan ''Our school'' and extra lesson for home reading ''Tales and riddles about animals'' with the main aim to show variety of teaching forms and methods that promote the alignment students’ speaking skill level in Russian language as foreign language. It will be useful for foreign language teachers, and everyone who wants to learn and to learn the Russian language. Key words: phase, differentiation, individualization, the speech skill level, European language portfolio, pairwork, projects, technology.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectsākumposmsen_US
dc.subjectindividualizācijaen_US
dc.subjectdiferenciācijaen_US
dc.subjectrunas prasmju līmenisen_US
dc.subjectEiropas valodu portfelisen_US
dc.titleMateriālu komplekss skolēnu runas prasmju līmeņa izlīdzināšanai krievu valodas kā svešvalodas apguvēen_US
dc.title.alternativeComplex of Materials on Russian as Foreign Language for Alignment of Pupils Speech Abilitiesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record