Show simple item record

dc.contributor.advisorMuzikante, Ineseen_US
dc.contributor.authorKrūmiņš, Jānisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:07:50Z
dc.date.available2015-07-05T01:07:50Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50063en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28502
dc.description.abstractIepriekš veiktajos pētījumos ir pierādīts, ka augstskolu studenti saskaras ar paaugstinātu stresu, ir atšķirīga mācību motivācija un ir zināms, ka studenti uzrāda dažādus akadēmiskos rezultātus. Tomēr, nav noslēpums, ka daļa studenti strādā algotu darbu studiju laikā, tāpēc ir interesanti noskaidrot vai pastāv atšķirības starp strādājošiem un nestrādājošiem studentiem viņu stresa līmenī, mācību motivācijā un akadēmiskajos rezultātos. Aptaujājot 80 pētījuma respondentus ar uztvertā stresa skalu (PSS) un sasniegumu motivācijas aptaujas (AMI) skalu, „vēlme mācīties” un norādot vidējos vērtējumus tika noskaidrots, ka šajā izlasē nepastāv statistiski nozīmīgas atšķirības starp abām grupām, jo uzrādītie aritmētiskie vidējie rezultāti visos mērījumos nebija statistiski nozīmīgi atšķirīgi.en_US
dc.description.abstractPrevious studies have shown that university students are faced with increased stress, their learning motivation is different and also it is known that students presents a variety of academic results. However, it is no secret that some students are working paid employment during the study, so it is interesting to find out whether there are differences between working and non-working students in their stress level, learning motivation and academic results. Eighty respondents participated in this study. To estimate stress level and learning motivation of students, Perceived stress scale (PSS) and Achievement motivation inventory (AMI) „Eagerness to Learn” scale have been used. The results showed that there are no statistically significant differences between the two groups, as the arithmetic average of the results of all measurements were similar.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPsiholoģijaen_US
dc.subjectstrādājoši studentien_US
dc.subjectnestrādājoši studentien_US
dc.subjectstressen_US
dc.subjectmotivācijaen_US
dc.subjectatzīmesen_US
dc.titleStresa līmeņa, mācību motivācijas un atzīmju atšķirības starp strādājošiem un nestrādājošiem studentiemen_US
dc.title.alternativeStress level, learning motivation and academic grade differences among working and non-working studentsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record