Orientācijas laikā saistība ar akadēmiskajiem sasniegumiem
Autor
Meirāns, Askolds
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Koļesovs, Aleksandrs
Datum
2015Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Šis darbs sastāv no 31 lappuses un ir sadalīts 2 daļās: Teorētiskā un Praktiskā. Teorētiskā daļa ietver sevī nodaļas un apakšnodaļas: Orientācija uz nākotni, Orientācija uz nākotni jauniešu vidū, Nākotne kā motivācijas avots, Dziļā NKLP pozitīvie efekti, Motivācija, Pašregulācija, Pašnoteikšanās teorija, Pašregulācijas teorija, Pašregulētā mācīšanās, Akadēmisko panākumu nozīmīgums studentiem, Kopsavilkums.
Praktiskā daļa ietver sevī: Metode, Dalībnieki, Instrumentārijs, Procedūra, Rezultāti, Diskusija, Secinājumi, Izmantotās literatūras saraksts
Bakalaura darba mērķis bija noskaidrot vai pastāv saistība starp orientāciju laikā un akadēmiskajiem sasniegumiem.
Tika pētīta 62 studējošu indivīdu grupa. Pētījumā tika izmantota anketēšana un korelācijas analīze.
Darba sākumā izvirzītā hipotēze apstiprinājās un norādīja uz saistību starp orientāciju laikā un akadēmiskajiem sasniegumiem.
Atslēgas vārdi: Orientācija laikā, akadēmiskie sasniegumi This work consists of 30 pages and is dividend into 2 parts: Theoretical and Practical. Theoretical part consists of: Orientation towards the future, Orientation towards the future between adolescents, Future as a motivator, Positive effects of deep FTP, Motivation, Self-regulation, Self-determination theory, Self-regulation theory, Self-regulated learning, The importance of academic achievement for adolescents, Summary.
Oractical part consists of: Method, Participants, Inventory, Procedure, Results, Discussion, Conclusions, References.
The aim of this study was to examine the relationships between time perspective and academic achievement.
The study group consisted of 62 students. The study used surveing and acorrelation analysis.
The hypothesis presented at the beginning of the article was confirmed, showing a relationship between time perspective and academic achivement.
Keywords: Time perspetive, Academic achievement