• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Orientācijas laikā saistība ar akadēmiskajiem sasniegumiem

Thumbnail
Открыть
299-50174-Meirans_Askolds_am12132.pdf (143.1Kb)
Автор
Meirāns, Askolds
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Koļesovs, Aleksandrs
Дата
2015
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Šis darbs sastāv no 31 lappuses un ir sadalīts 2 daļās: Teorētiskā un Praktiskā. Teorētiskā daļa ietver sevī nodaļas un apakšnodaļas: Orientācija uz nākotni, Orientācija uz nākotni jauniešu vidū, Nākotne kā motivācijas avots, Dziļā NKLP pozitīvie efekti, Motivācija, Pašregulācija, Pašnoteikšanās teorija, Pašregulācijas teorija, Pašregulētā mācīšanās, Akadēmisko panākumu nozīmīgums studentiem, Kopsavilkums. Praktiskā daļa ietver sevī: Metode, Dalībnieki, Instrumentārijs, Procedūra, Rezultāti, Diskusija, Secinājumi, Izmantotās literatūras saraksts Bakalaura darba mērķis bija noskaidrot vai pastāv saistība starp orientāciju laikā un akadēmiskajiem sasniegumiem. Tika pētīta 62 studējošu indivīdu grupa. Pētījumā tika izmantota anketēšana un korelācijas analīze. Darba sākumā izvirzītā hipotēze apstiprinājās un norādīja uz saistību starp orientāciju laikā un akadēmiskajiem sasniegumiem. Atslēgas vārdi: Orientācija laikā, akadēmiskie sasniegumi
 
This work consists of 30 pages and is dividend into 2 parts: Theoretical and Practical. Theoretical part consists of: Orientation towards the future, Orientation towards the future between adolescents, Future as a motivator, Positive effects of deep FTP, Motivation, Self-regulation, Self-determination theory, Self-regulation theory, Self-regulated learning, The importance of academic achievement for adolescents, Summary. Oractical part consists of: Method, Participants, Inventory, Procedure, Results, Discussion, Conclusions, References. The aim of this study was to examine the relationships between time perspective and academic achievement. The study group consisted of 62 students. The study used surveing and acorrelation analysis. The hypothesis presented at the beginning of the article was confirmed, showing a relationship between time perspective and academic achivement. Keywords: Time perspetive, Academic achievement
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28517
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV