Pašorganizēta mācību vide bioloģijas apguvē skolā
Author
Januševska, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Logins, Jāzeps
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Pašorganizēta mācību vide bioloģijas tematu apguvē skolā. Elīna Januševska, kursa darba vadītāja vadošā pētniece Rita Birziņa, darbs, 121.lpp., 23 literatūras avoti, 5 tabulas, 17 attēli. Latviešu valodā.
Darba mērķis ir izpētīt un praktiski aprobēt pašorganizētu mācību vidi kā skolēnu mācību procesa organizācijas veidu, lai pilnveidotu skolēnu bioloģijas mācību priekšmeta apguvi.
Literatūras apskata laikā izpētīta mūsdienu mācību vide, pārtulkota un adaptēta un uzlabota rokasgrāmata skolām „Pašorganizēta mācību vide (Self- Organised Learning Environment)” latviešu valodā. Darba pētnieciskās daļas ietvaros plānotas un aprobētas trīs SOLE mācību stundas septītajā, astotajā un desmitajā klasē mazākumtautību Latvijas vispārizglītojošajā skolā. Pētnieciskajā daļā atklājas kādas mācību stratēģijas tika izmantotas SOLE bioloģijas stundās. Self- Organised Learning Environment in biology subjects learning at school. Elīna Januševska, bachelor thesis supervisor profesor Rita Birziņa. Paper, p.121., 23 literature references, 5 tables, 17 pictures. Latvian language.
The goal is to describe and approbate Self- Organised Learning Environment as a way of arranging students learning so that increase students biology subject learning.
Modern learning environment was explored during the literature rewiev, „Self- Organised Learning Environment school support pack” was translated and adapted to latvian language. In research part author had planned un approbate three lessons in form seven, eight and ten at Latvia’s public minority school. Research shows what learning strategies students use during SOLE biology lessons.