• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Ķīmijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Chemistry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Ķīmijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Chemistry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pašorganizēta mācību vide bioloģijas apguvē skolā

Thumbnail
Открыть
300-49059-Janusevska_Elina_ej11032.pdf (7.884Mb)
Автор
Januševska, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Logins, Jāzeps
Дата
2015
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Pašorganizēta mācību vide bioloģijas tematu apguvē skolā. Elīna Januševska, kursa darba vadītāja vadošā pētniece Rita Birziņa, darbs, 121.lpp., 23 literatūras avoti, 5 tabulas, 17 attēli. Latviešu valodā. Darba mērķis ir izpētīt un praktiski aprobēt pašorganizētu mācību vidi kā skolēnu mācību procesa organizācijas veidu, lai pilnveidotu skolēnu bioloģijas mācību priekšmeta apguvi. Literatūras apskata laikā izpētīta mūsdienu mācību vide, pārtulkota un adaptēta un uzlabota rokasgrāmata skolām „Pašorganizēta mācību vide (Self- Organised Learning Environment)” latviešu valodā. Darba pētnieciskās daļas ietvaros plānotas un aprobētas trīs SOLE mācību stundas septītajā, astotajā un desmitajā klasē mazākumtautību Latvijas vispārizglītojošajā skolā. Pētnieciskajā daļā atklājas kādas mācību stratēģijas tika izmantotas SOLE bioloģijas stundās.
 
Self- Organised Learning Environment in biology subjects learning at school. Elīna Januševska, bachelor thesis supervisor profesor Rita Birziņa. Paper, p.121., 23 literature references, 5 tables, 17 pictures. Latvian language. The goal is to describe and approbate Self- Organised Learning Environment as a way of arranging students learning so that increase students biology subject learning. Modern learning environment was explored during the literature rewiev, „Self- Organised Learning Environment school support pack” was translated and adapted to latvian language. In research part author had planned un approbate three lessons in form seven, eight and ten at Latvia’s public minority school. Research shows what learning strategies students use during SOLE biology lessons.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28524
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses [1583]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV