• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Ķīmijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Chemistry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Ķīmijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Chemistry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mobilo ierīču izmantošana ķīmijas un bioloģijas apguvē skolā

Thumbnail
Öffnen
300-49275-Pjuse_Marita_mp06037.pdf (1.199Mb)
Autor
Pjuse, Marita
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Logins, Jāzeps
Datum
2015
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Mobilo ierīču izmantošana ķīmijas un bioloģijas apguvē skolā. Pjuse M., darba vadītājs docents, Dr.chem Logins J. Bakalaura darbs 32 lappuses, 10 attēli, 17 literatūras avoti, 4 pielikumi. Latviešu valodā. Darba mērķis ir izpētīt, kā mobilās ierīces iespējams izmantot mācību satura apguvē ķīmijā un bioloģijā vispārizglītojošās mācību programmās pamatskolā. Darbā izpētīts kā mobilās ierīces iespējams iekļaut mācību stundu plānošanā un norisē. Izstrādāti četri mācību stundu plāni, kas aprobēti, veikta to analīze un pašnovērtējums. Darbā pierādīts, ka mobilo ierīču izmantošana ir lietderīga mācību procesā, jo veicina skolēnu ieinteresētību par apgūstamo mācību saturu.
 
Mobile device usage in teaching and learning of chemistry and biology. Pjuse M., supervisor Doc. Dr. chem. Logins J. Bachelor’s thesis. 32 pages, 10 figures, 17 literature references, 4 appendices. In Latvian. The aim of bachelor thesis is to explore how mobile devices can be used in general chemistry and biology curricula in primary school. Work explored how mobile devices be included in planning and conducting process of chemistry and biology lessons. There has been developed and approbated four lesson plans, conducted theanalysis and self-assessment of those lessons. Study proved that use of mobile devices is useful in the learning process, because it promotes the interest of students on taught content.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28531
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses [1583]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV