Mājas eksperiments bioloģijas un ķīmijas apguvē pamatskolā
Автор
Zarāne, Santa
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Logins, Jāzeps
Дата
2015Metadata
Показать полную информациюАннотации
Zarāne S., darba vadītājs docents Dr. chem. Logins J. Bakalaura darbs 47 lappuses, 14 attēli, 11 tabulas, 47 literatūras avoti, 3 pielikumi. Latviešu valodā.
Darba mērķis ir izstrādāt mājas eksperimentu, ar kura palīdzību iespējams rosināt skolēnu interesi un veicināt ķīmijas un bioloģijas apguvi. Darbā izstrādāts mājas eksperiments “Dabiskie vides indikatori un to izmantošana” un aprobēts divās Latvijas skolās. Aprobācijā piedalījās 7. – 8. klašu 44 skolēni. Darbā parādīts, ka mājas eksperimentu ir lietderīgi iekļaut mācību procesā. Tas veicina skolēnu interesi un sekmē ķīmijas apguvi.
MĀCĪBU PROCESS, MĀJAS EKSPERIMENTS, SKOLĒNU INTERESE, ĶĪMIJA PAMATSKOLĀ, BIOLOĢIJA PAMATSKOLĀ Zarāne S. Supervisor Doc., Dr. chem. Logins J. Bachelor’s thesis. 47 pages, 14 figures, 11 tables, 47 literature references, 3 appendices. In Latvian.
The aim of this work is to develop a home task experiment, which is capable to stimulate students' interest and promote chemistry and biology learning. There has been developed home task experiment "Natural environmental indicators and their use" and was approbated in two Latvian primary schools. There were 44 students of 7 - 8th grade involved in approbation. Work proved that the home task experiment is useful in the learning process as it contributes the effectiveness of the learning process and the interest of students in the learning process.
LEARNING PROCESS, HOME TASK EXPERIMENT, INTEREST OF STUDENTS, CHEMISTRY IN THE PRIMARY SCHOOL, BIOLOGY IN THE PRIMARY SCHOOL