• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Veikala lojalitātes programmas iOS lietotne

Thumbnail
Открыть
302-48968-Freibergs_Kristaps_kf11003.pdf (991.1Kb)
Автор
Freibergs, Kristaps
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Brants, Juris
Дата
2015
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba mērķis ir izpētīt un izanalizēt iespējas ieviest veikala lojalitātes programmas iOS lietotni, kura varētu aizstāt magnētiskās lojalitātes kartes ar digitālo variantu, kur lietotājam nebūtu nepieciešama nekāda papildus tehnoloģija, vienīgi viedtālrunis. Izanalizēt un piedāvāt interaktīvu risinājumu preču reklamēšanai veikalos, izmantojot lietotāja viedtālruni. Darba laikā tiek veikta vairāku līdzīgu sistēmu un lietotņu analīze un noskaidrots, kādas tehnoloģijas tiek izmantotas šo problēmu risināšanai. Tiek veikti pētījumi par to ieviešanu lietotnē un šos risinājumus salīdzina vienu ar otru, lai secinātu, kurš risinājums ir visatbilstošākais izvirzītajai problēmai. Darba beigās tiek piedāvāti abām problēmām iespējamie risinājumi.
 
Goal of this work is to investigate and analyze the possibilities to implement an iOS application for a stores loyalty program, which could replace the analog magnetic cards with a more digital version, where the users would not need any additional technology, only their smartphone. Analyze and offer an interactive solution for advertising products inside the store using the user’s smartphone. During the creation of this work, an analysis of many similar systems is being made and what technology these systems use to accomplish this. Research is done about the integration of this technology and a comparison is made, so it would be known which of the results is the most adequate for the defined problem. At the end of the work, an offer is made for both of the problems.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28629
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses [5688]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV