Show simple item record

dc.contributor.advisorStraujums, Uldisen_US
dc.contributor.authorPriede, Andrisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Datorikas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:08:45Z
dc.date.available2015-07-05T01:08:45Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other49118en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28652
dc.description.abstractTēmas aktualitāte pamatojama ar informācijas un komunikācijas tehnoloģiju straujo attīstību, kas piedāvā jaunas iespējas attīstīt izglītības sfēru. Darba mērķis ir, izmantojot informācijas un komunikācijas tehnoloģiju sniegtās iespējas, izveidot efektīvu pašmācības un paštestēšanas programmu, kas atbilstu vietējiem standartiem. Mērķa sasniegšanai izvirzītie uzdevumi: 1.analizēt esošos pašmācību un paštestēšanas standartus un tos aprakstīt, 2.izstrādāt un aprakstīt pašmācības un paštestēšanas programmu. Pētījumā autors atspoguļojis informāciju un komunikāciju tehnoloģiju ietekmi uz pašmācības un paštestēšanas programmām. Autors analizējis vairāku valstu akreditētu pašmācību programmu standartus. Autors izstrādājis prasības pašmācības programmai. Autors aprakstījis paša izstrādātu, prasībām atbilstošu, programmu. Šo darbu var izmantot tālākai biznesa simulāciju un citu pašmācības un paštestēšanas programmu attīstībai Latvijā.en_US
dc.description.abstractTopicality of the subject is justified by information and communication technology rapid development, that offers new opportunities for the development of the field of education. The study hypothesis: Information and Communication Technologies offer the ability to create an effective self-learning and self-testing program that meets local standards. To achieve the tasks for: 1.analyze the current situation of self-testing and self-study programsand their standards, 2.develop and describe self-study and self-testing program. The study reflected the author information and communication technologies on self and self-testing programs. The author analyzed several countries accredited self-study program standards. The author developed the requirements for self-study program. The author describes his made program. This work could be used to further reaserch effects of business simulations and other self-study and self-testing programs in Latvia.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDatorzinātneen_US
dc.subjectpašmācībaen_US
dc.subjectpašpārbaudeen_US
dc.subjectbiznesa simulātorsen_US
dc.subjectstandartien_US
dc.titleInformācijas un komunikācijas tehnoloģiju iespējas ekonomikas pašmācības un pašpārbaudes jomāen_US
dc.title.alternativeInformation and communication technology support for self study and self testing in economicsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record