Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorBērziņa, Kristīneen_US
dc.contributor.authorJankovska, Aneteen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:09:00Z
dc.date.available2015-07-05T01:09:00Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other46893en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28691
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir „Latvijas uzņēmumu ieiešana un darbība Baltkrievijas tirgū”. Diplomdarba mērķis ir, balstoties uz Baltkrievijas uzņēmējdarbības, ekonomikas un politiskās vides izpēti, Baltkrievijā darbojošos Latvijas uzņēmumu aptauju un ekspertu viedokļu par Baltkrievijas tirgu apkopošanu, izdarīt secinājumus par Baltkrievijas tirgus potenciālu un pievilcību Latvijas uzņēmējiem un izteikt priekšlikumus veiksmīgākai Latvijas uzņēmumu ieiešanai Baltkrievijas tirgū un tirgus potenciāla izmantošanai. Pētījuma rezultāti apliecina Baltkrievijas tirgus nākotnes potenciālu un pievilcību Latvijas uzņēmumiem, kuras pamatā ir galvenokārt tirgus lielums, Baltkrievijas atrašanās vieta un pieaugošais atvērtības līmenis. Tomēr uzņēmumiem jārēķinās, ka ieiet šajā tirgū ir salīdzinoši grūti un pastāv daudzi uzņēmējdarbību kavējoši šķēršļi. Diplomdarba izstrādē izmantoti 68 informācijas avoti. Darba apjoms ir 104 lappuses, un tas ietver 30 attēlus, 1 tabulu un 7 pielikumus.en_US
dc.description.abstractThe topic of the bachelor thesis is „The entrance and operation of Latvian companies in the market of Belarus”. The purpose of study is to draw conclusions about the potential and attraction of Belarus market to Latvian entrepreneurs and to submit propositions on how to better enter the market of Belarus and take advantage of the market potential, based on a research of Belarus business, economic and political environment, a survey of Latvian companies operating in Belarus and expert interviews. Research results confirm the future potential and the attraction of Belarusian market to Latvian companies, mainly based on the market size, proximity and increasing openness. However, companies should take into account that entering the market of Belarus is quite challenging and there are many obstacles impeding business activities. Bachelor thesis is based on 68 information sources. It consists of 104 pages, including 30 pictures, 1 table and 7 appendixes.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.subjectinternacionalizācijaen_US
dc.subjecttirgū ieiešanas stratēģijasen_US
dc.subjectBaltkrievijas uzņēmējdarbības videen_US
dc.subjectBaltkrievijas uzņēmējdarbības videen_US
dc.subjectaptaujaen_US
dc.titleLatvijas uzņēmumu ieiešana un darbība Baltkrievijas tirgūen_US
dc.title.alternativeThe entry and operation of Latvian enterprises in the market of Belarusen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию