• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmuma „Mikrocentrs” tīmekļa vietnes modernizācija

Thumbnail
Открыть
303-47389-Karklins_Krists_kk11184.pdf (781.0Kb)
Автор
Kārkliņš, Krists
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Žuka, Rita
Дата
2015
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darbā tiek aprakstīts foto biznesa nozares uzņēmuma „Mikrocentrs” tīmekļa vietnes modernizācijas plāns. Šāda rīcība ir saistīta ar globālo foto biznesa nozares ekonomisko lejupslīdi. Lai palielinātu „Mikrocentrs” uzņēmuma tirdzniecības preču noietu, kā arī celtu paša uzņēmuma atpazīstamību tiek modernizēta uzņēmuma tīmekļa vietne, kura pašreizējā stāvoklī nepilda nevienu no minētajiem punktiem. Darbā tiek pētīta un analizēta pašreizējā „Mikrocentrs” uzņēmuma tīmekļa vietne. Pētījuma rezultāti sniedz atbildes kāpēc tīmekļa vietne nepildīja sākotnēji nospraustos mērķus. Projekta daļā tika izstrādāti un aprakstīti vairāki darbību procesi, kas ievērojami ļautu palielināt veiktspēju „Mikrocentrs” uzņēmuma rīcībā esošajai tīmekļa vietnei.
 
Main focus of this Bachelor thesis is on company’s “Mikrocentrs” website modernization plan. Reasons behind the need for modernization are the global photo market decline and rapid change of consumer behaviour. As company mainly is involved in photo business, adaptation to the new market situation is a crucial factor for the company to survive. Increase of sales and brand awareness are main targets to be achieved, but current “Mikrocentrs” website does not fulfil either of above mentioned objectives. Existing “Mikrocentrs” website has been analysed and examined. Research results have pinpointed the main reasons of inefficiency and inability to achieve primary targets. To increase performance of company’s website most important operational processes were worked out and described in the project part of this thesis.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28735
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses [9369]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV