• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmuma SIA "Oriflame Latvija" zīmols un patērētāju attieksmes veidošana

Thumbnail
Открыть
303-47434-Mezpopere-Nespore_Indra_im09083.pdf (2.714Mb)
Автор
Mežpopere-Nešpore, Indra
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Дата
2015
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba tēma: Oriflame zīmola tēla veidošana Latvijā. Darba mērķis: Izpētīt Oriflame tēla veidošanos un problēmas, izmantojot dažādas komunikācijas iespējas. Hipotēze: Oriflame zīmola tēla attīstības kvalitāte patreizējā attīstības posmā ir tieši saistīta ar atbilstošu komunikāciju un tās kanālu izvēli. Darbā ir trīs galvenās nodaļas. Pirmajā daļā teorētiski tiek apskatīta zīmola būtība un kā tā veidojas patērētāju uztverē. Otrajā darba daļā - analizēti sekundārie dati jeb aplūkota zīmola Oriflame veidošana un komunikācijas kanālu izvērtējums. Trešajā daļā tiek analizēta respondentu aptaujas un ekspertu aptaujas rezultāti, saistībā ar Oriflame zīmola problēmām un attīstības perspektīvām nākotnē. Atslēgas vārdi: zīmols, zīmolvedība, tiešā tirdzniecība, pozicionēšana, patērētāju asociācijas Darba apjoms: 97. lpp., 36 attēli, 5 tabulas un 8 pielikumi
 
Master thesis: Company`s ”Oriflame” brand formation of customer attitude in Latvia. The aim of master thesis: to find out company’s „Oriflame” brand formation and problems using different communication options. Hypothesis: the quality of brand formation of company „Oriflame” in a current development period is directly related with an appropriate selection of communication and channels. Thesis consist of three chapters. First chapter is based on theoretical material about brand and how it formes in customer behaviour. In a second chapter has analyzed secondary data or, in other words, company’s „ Oriflame” brand formation and evaluation of communication channels. In a third part has analyzed results of respondents’ and experts’ surveys about main issues of „Oriflame” brand and perspective development in a future. Key words: brand, branding, direct marketing, positioning, consumers’ associations. Master thesis consist of 97 pages, 36 figures, 5 tables and 8 appendices.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28747
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV