Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Andaen_US
dc.contributor.authorJansons, Matīssen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:09:16Z
dc.date.available2015-07-05T01:09:16Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47597en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28771
dc.description.abstractMaģistra darba „Zīmola vizuālo elementu nozīme zīmola veidošanā un attīstībā” mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskajiem materiāliem un patērētāju aptauju, noskaidrot zīmola vizuālo elementu nozīmi zīmola veidošanā un attīstīšanā, kā arī to, kādas būtu šo elementu vēlamās pamatprasības (uzdevumi). Tāpat ar aptaujas palīdzību noteikt Latvijas patērētājos valdošos uzskatus par zīmola elementiem. Darbs sastāv no 3 nodaļām. Pirmajās divās nodaļās tiek apskatīti teorētiskie zīmola elementu aspekti; 3. nodaļa ir patērētāju aptaujas analītiskā daļa. Darba noslēgumā izstrādāti 9 secinājumi un izvirzīti 10 priekšlikumi. Darba apjoms ir 92 lappuses, kas satur 3 tabulas un 45 attēlus; darbam pievienoti 3 pielikumi. Izmantoto avotu skaits ir 61. Atslēgvārdi: zīmols, zīmola elementi, zīmola vizuālie elementi, zīmola vizuālo elementu pamatnosacījumi (uzdevumi)en_US
dc.description.abstractThe title of the master’s thesis is “The Importance of Brand Visual Elements in Brand Making and Development”. The aim of this work is to find out the importance of brand visual elements in brand making and development by using theoretical base and a consumer survey, and to find out what kind of requirements (tasks) these elements have. And, with the help of the survey, to determine the opinion of Latvian consumers about the brand elements. The work consists of 3 chapters. In the first 2 chapters the author looks at the theoretical materials about the brand elements; the third chapter is the analytical part of the consumer survey. At the end of this work the author has developed 9 conclusions and 10 proposals. The volume of the paper is 92 pages, including 3 tables and 45 pictures; 3 appendixes have been added to the paper. The number of the sources used is 71. Key words: brand, brand elements, brand visual elements, brand visual element requirements (tasks)en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.subjectzīmolsen_US
dc.subjectzīmola elementien_US
dc.subjectzīmola vizuālie elementien_US
dc.subjectzīmola vizuālo elementu pamatnosacījumi (uzdevumi)en_US
dc.titleZīmola vizuālo elementu nozīme zīmola veidošanā un attīstībāen_US
dc.title.alternativeThe importance of Brand Visual Elements in Brand Making and Developmenten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record