Sociālo tīklu kā mārketinga instrumenta izmantošana
Author
Petrosjana, Lusine
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Praude, Valērijs
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba „Sociālo tīklu kā mārketinga instrumenta izmantošana” mērķis ir, pamatojoties uz sociālo tīklu mārketinga analīzi, uzņēmumu un sociālo tīklu lietotāju novērtējuma, izpētīt vai sociālie tīkli ietekmē patērētāju viedokļus un vai ar to palīdzību ir iespējams piesaistīt jaunus un lojālus klientus.
Maģistra darbs sastāv no ievada, četrām nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Pirmajā nodaļā tika apskatīta teorētiskā bāze un sociālo tīklu pielietošana pasaulē un Latvijā. Otrajā nodaļā tika analizētas sociālo tīklu izmantošanas iespējas mārketingā. Trešajā nodaļā tika analizētas uzņēmumu lapas sociālajos tīklos. Ceturtajā nodaļā ir veikts uzņēmumu un sociālo tīklu lietotāju pētījums un ekspertu viedokļu novērtējums. Darba nobeigumā autore izstrādāja secinājumus un izvirzīja priekšlikumus uzņēmumiem sociālo tīklu pielietošanā mārketingā.
Darba apjoms ir 103 lapas, 68 attēli, 17 tabulas, 48 avoti, 10 pielikumi.
Atslēgvārdi: sociālie tīkli, sociālo tīklu mārketings, sociālo mediju mārketings. Master's thesis „The use of social networks as a marketing tool” purpose is to study the possibility of influencing users' opinions, attracting new and loyal customers with social networks. Study is based on social network marketing analisys, on companies and social network users' valuation.
Master's thesis consists of introduction, four chapters, conclusion and suggestions. In the first chapter is analized theoretical base and social network use in the world and Latvia. In the second chapter was analized social network use in marketing. In the third chapter were studied Latvian companies profiles in social networks. In the fourth chapter were studied companies, social network users' and experts' opninions on social network use in marketing. In the end of study the author made conclusions and prepositions.
Master's thesis consists of 103 pages, 68 pictures, 17 tables, 48 information sources, 10 annexes.
Keywords: social networks, social network marketing, social media marketing.