Zināšanu vadīšana sociālo pakalpojumu organizācijā
Author
Tālberga, Ketija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Vilka, Inga
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Zināšanas kā konkurences priekšrocība ir izmantojama ne tikai uz peļņu orientētos uzņēmumos, bet arī bezpeļņas organizācijās. Maģistra darbs apskata zināšanu vadīšanu sociālo pakalpojumu organizācijā.
Pētījuma mērķis ir izstrādāt priekšlikumus zināšanu vadīšanas elementu ieviešanai Vācijas Sarkanā Krusta Celles nodaļā.
Svarīgākie uzdevumi saistīti ar zināšanas vadīšanas aktualitātes analīzi sociālo pakalpojumu organizācijā, metodikas un tās pielietojuma iespēju izpēti dažādos procesos, kā arī konkrētu priekšlikumu pielāgošanu zināšanu vadīšanas ieviešanai.
Maģistra darba rezultātā izstrādāti konkrētajai organizācijai un tās struktūrai pieskaņoti un aktuālajai situācijai noderīgi ieteikumi zināšanu identificēšanai, zināšanu un informācijas plūsmas nodrošināšanai un zināšanu saglabāšanai un dokumentēšanai. Wissen als Wettbewerbsvorteil kann nicht nur in profitorientierten Unternehmen sondern auch in gemeinnützigen Organisationen genutzt werden. Die Masterarbeit beschäftigt sich mit dem Wissensmanagement in Organisationen sozialer Dienstleistungen.
Das Ziel der Arbeit ist die Entwicklung von Vorschlägen zur Einführung von Elementen des Wissensmanagements im Kreisverband Celle des Deutschen Roten Kreuzes.
Die wichtigsten Aufgaben sind die Analyse der Aktualität des Wissensmanagements in Organisationen sozialer Dienstleistungen, die Anwendungsmöglichkeiten der Methodik in bestimmten Prozessen sowie die Entwicklung konkreter Vorschläge für die Einführung des Wissensmanagements.
Die Ergebnisse der Masterarbeit bieten auf die konkrete Organisation und dessen Struktur abgestimmte Vorschläge zur Identifikation des Wissens, Sicherstellung des Wissens- und Informationsflusses sowie Dokumentation des Wissens.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Kooperatīvās mācīšanās stratēģijas zināšanu pilnveidei gramatikas mācīšanā klasēs ar dažādiem angļu valodas zināšanu līmeņiem
Lapiņa, Dita (Latvijas Universitāte, 2008)Kooperatīvā mācīšanās, ja pareizi pielietota, ir metode, kas pozitīvi ietekmē skolēnu akadēmiskos sasniegumus, izziņas procesus, sociālo prasmju attīstību, uzvedību un attieksmi. Tātad kooperatīvās mācīšanās stratēģijas ... -
Zināšanu inženierijas pielietojums personīgo zināšanu pārvaldībā
Zusāns, Jānis Edgars (Latvijas Universitāte, 2016)Bakalaura darbā “Zināšanu inženierijas pielietojums personīgo zināšanu pārvaldībā” ir apskatīti zināšanu inženierijas un personīgo zināšanu pārvaldības teorētiskie pamati un praktiskais pielietojums ikdienā lietderīgai un ... -
Pacientu zināšanu līmenis un sagatavotība gremošanas trakta izmeklēšanām
Lapiņa, Valentīna (Latvijas Universitāte, 2008)Sekmīga pacientu ārstēšana nav iespējama bez efektīgas diagnostikas. Izmeklēšanas rezultāts ir atkarīgs ne tikai no augsti kvalificēta personāla (ārsta, māsas) un mūsdienīga tehniskā nodrošinājuma, bet lielā mērā no pacienta ...