Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorDanovičs, Vadimsen_US
dc.contributor.authorSlišāns, Dainisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:09:24Z
dc.date.available2015-07-05T01:09:24Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48226en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28820
dc.description.abstractŠajå darbā mārketinga darbības pilnveidošana kā uzņēmuma ienesīguma paaugstināšanas faktors pėc SIA “AVANTI” piemēra, tika aplūkoti varianti, kā uzlabot mārketinga aktivitātes un kā tas ietekmē uzņēmuma finansiālos rādītājus. Bakalaura darbs sastāv no trīs nodaļām: Pirmās nodaļas ietvaros tika aplūkots mārketinga jēdziens un uzņēmuma mārketinga darbība. Tika aplūkoti arī mārketinga kompleksa pamatelementi – vieta, cena, produkcija un virzība tirgū, kā arī skatīts mārketinga stratēģijas jēdziens un būtība. Otrajā nodaļā tika aplūkots veikalu tīkls “Dolce Donna”, kuru šobrīd vada uzņēmums SIA “AVANTI”. Detalizēti tika pētīta uzņēmuma un zīmola vēsture, darbības nozare un konkurenti. Tāpat tika vērtēts veikalu tīkla “Dolce Donna” mārketinga aktivitātes, kas šobrīd ir visai nelielos apjomos. Apkopojot iegūto informāciju, tika izstrādāta SVID matrica un novērtēti tās rezultāti. Bakalaura trešajā daļā tika noteiktas mārketinga darbību nepilnības atbilstoši mārketinga kompleksa pamatelementiem un doti priekšlikumi. Kopējais darba apjoms ir 63 lpp. Darbā iekļautas 20 tabulas un 21 attēls.en_US
dc.description.abstractIn this work the marketing performance improvement as a company’s profitability increasing factor of SIA "AVANTI" example, looked at options to improve marketing activities and how it affects the company's financial performance. Bachelor thesis consists of three chapters: First chapter was discussed marketing concept and the company's marketing activities. It was also key elements of marketing complex - place, price, product, promotion as well as the views of marketing strategy concept and essence. The second chapter looks at the chain store "Dolce Donna", which is currently run by company SIA "AVANTI". Retailers were studied company and brand history, activity sector and competitors. It has also been evaluated in a store network "Dolce Donna" marketing activities, which currently is in rather small amounts. To summarize the information gathered, the SWOT matrix was developed and evaluated the results. Bachelor third part of certain marketing activities in accordance with the shortcomings the basic elements of marketing complex and given proposals. Common amount of work is 63 pages. This work contains 20 charts and 21 pictures.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMārketinga darbības pilnveidošana kā uzņēmuma ienesīguma paaugstināšanas faktors.en_US
dc.title.alternativeMarketing performance improvement as a company's profitability increasing factor.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию