Show simple item record

dc.contributor.advisorLupi, Maria Ritaen_US
dc.contributor.authorSmiļģe, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:10:14Z
dc.date.available2015-07-05T01:10:14Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48297en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28952
dc.description.abstractDarba mērķis ir analizēt reklāmas izmantošanas ietekmi uz itāļu valodas kā svešvalodas A1/A2 līmeņa apguvēju motivāciju. Darbā tiek pētīta mūsdienu itāļu tiešsaistē rakstīto reklāmu izmantošana itāļu valodas apguvē Latvijas Universitātē. Pētījuma pirmajā daļā ir izvērsts teorētiskais pamatojums, galvenokārt, motivācijas koncepts un reklāmu izmantošanas galvenie elementi svešvalodu apguvē, kā arī mūsdienu itāļu reklāmu vispārējās un galvenokārt lingvistiskās iezīmes. Darba praktiskajā daļā tiek veikta kvalitatīva datu analīze un tiek izmantotas divas pētījuma metodes: aktīvs novērojums (lai analizētu uz reklāmas balstītas mācību vienības realizēšanu) un daļēji strukturētās intervijas (kas tikai veiktas ar studentiem). Veikto novērojumu un realizēto interviju analīze ļauj noteikt svarīgākās iezīmes, kas apstiprina reklāmu kā motivējošu mācību materiālu, un ļauj veikt secinājumus par izvēlētā materiāla atbilstību.en_US
dc.description.abstractThe objective of this bachelor theses is to study the impact of using advertisements in the language classroom on the motivation of A1/A2 level students of Italian as a foreign language (FL). In this research is given the example of using contemporary Italian advertisements published online in the process of teaching Italian FL at the University of Latvia. The first part of the research presents the theoretical basis, in particular, the concept of motivation and key notions of using advertisements in a FL teaching, as well as the main linguistic characteristics of contempory Italian advertisements. The empirical part proposes the analysis of qualitative data where two methods have been used: the participating observation (in order to analyse the construction of a course unite based on advertisements) and the semi-structured interviewing (carried out with the students). The analysis of the observations made and of the interviews conducted allows to emphasize the main characteristics of advertisements as a motivating material for the Italian FL students and it allows to draw conclusions on the suitability of the chosen material.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.subjectstudenta motivācijaen_US
dc.subjectārējā motivācijaen_US
dc.subjectitāļu valodas kā svešvalodas apguveen_US
dc.subjectautentiskie materiālien_US
dc.subjectmūsdienu itāļu reklāmasen_US
dc.titleReklāmu izmantošanas ietekme uz studenta motivāciju – piemērs no itāļu valodas kā svešvalodas apguves Latvijas Universitātēen_US
dc.title.alternativeImpact of Using Advertisements on Learners Motivation – example of learning Italian as a Foreign Language at the University of Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record