Ortogrāfisko kļūdu biežums izglītojamo lietišķajā angļu rakstu valodā
Author
Mihailova, Arīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Cigankova, Nataļja
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Darba Ortogrāfisko kļūdu biežums izglītojamo lietišķajā angļu raktu valodā mērķis ir analizēt ortogrāfiskās kļūdas studentu esejās lietišķajā angļu rakstu valodā un izpētīt, kurš ortogrāfisko kļūdu veids ir visbiežāk sastopamais. Pētnieciskā darba pamatdoma ir izpētīt, kādas ortogrāfiskās kļūdas pieļauj Latvijas Universitātes studenti, kuri apgūst otru svešvalodu.
Darba autore izveidoja korpusu no 59 studnetu esejām, kuras bija uzrakstītas lekcijas laikā, un veica kļūdu analīzi, kurā apskata ortogrāfiskās kļūdas un to veidus.
Kļūdu analīze apliecina, ka studentu esejas lietišķajā angļu rakstu valodā satur ievērojamu ortogrāfisko kļūdu daudzumu, neskatoties uz to, ka studentiem ir atļauts izmantot pareizrakstības pārbaudītāju. Visbiežāk sastopamās ortogrāfiskās kļūdas ir pareizrakstības kļūdas un nepareizs komatu lietojums. The aim of the research paper Orthographic Error Frequency in Students’ Written Business English is to analyse orthographic errors in students’ essays written in the classroom in Business English and to find out which types of orthographic errors are the most common. The main idea of the current paper is to investigate the orthographic errors that are committed by second language learners of the University of Latvia.
The author of the current paper has compiled a corpus of 59 students’ essays written in the classroom and has done an error analysis which describes the orthographical errors and their types.
The results of the error analysis show that there is a number of orthographic errors in students’ essays. Even though students had been able to use spell checkers, the most common orthographic errors are spelling and punctuation errors.