Daiļliteratūras lasīšanas vieta 2-4 klašu skolēnu brīvā laika aktivitāšu struktūrā
Autor
Svarinska, Veronika
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Holma, Baiba
Datum
2015Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Maģistra darbs „Daiļliteratūras lasīšanas vieta 2-4 klašu brīvā laika aktivitāšu struktūrā ir turpinājums 2013. gadā rakstītajam bakalaura darbam „Grāmatu lasīšanas vieta 11 – 15 gadus vecu pusaudžu brīvā laika aktivitātēs, kurā atklājās, ka pusaudži tiešām lasa ļoti maz. Šai problēmai ir jāatrod risinājums, bet tad ir jākļūst zināmam, vai bērniem lasītkāre jau no sākumskolas vecuma ir vāja vai arī tā zūd tieši sākoties pārejai uz pusaudžu vecumu. Pētījuma mērķis bija ar anketēšanas, intervēšanas un novērošanas palīdzību atklāt sākumskolas skolēnu lasīšanas paradumus un iegūtos rezultātus salīdzināt ar minētā bakalaura saturu. Izstrādājot pētījumu, atklājās, ka sākumskolas skolēni tiešām ir ļoti lasoši un šajā ziņā krietni vien apsteidz pusaudžus. The work of Master „The place of fiction reading in leisure time structure of pupils from second to four class” is continuation of bachelor work, written ir 2013. year”The plase of book reading in leisure time of teenagers from ten to fiveteen years”, ir whith was discovered, that teenagers reads too little. There is neccessarity to find solution to this problem, but then is actually to know, if children don’t acquaire pleasure from reading only in teenagers age, or yet in age of primary school.The aim of research is with helping of quessionair, interwiering and observation to find out reading habits of primary school aged children. Throught the process of searching become known, that children of the primary school age are really desireful readers and pull ahead of teenagers in reading very much.