Valsts policijas sabiedrisko attiecību kampaņas "Jaunieši pret narkotikām" izvērtējums
Автор
Kaļpins, Aigars
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Bāra, Daina
Дата
2015Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darbs „ Valsts policijas sabiedrisko attiecību kampaņas „Jaunieši lieto narkotikas” izvērtējums” pēta kampaņas veidošanas pamatprincipu atbilstība sabiedrisko attiecību teorijai kampaņu veidošanā. Konkurētā kampaņa līdz šim ir bijusi ievērojamākā kampaņa narkotiku profilakses jomā, taču tai nesekoja kampaņas turpinājums.
Darba mērķis bija noskaidrot, kādi sabiedrisko attiecību kampaņu veidošanas pamatprincipi tika ievēroti izstrādājot kampaņu.
Darba teorētiskā bāze satur: kampaņu nozīmi, kampaņu būtību un kampaņu veidošanas posmu pamatprincipus. Darba pētnieciskās daļas pamatā bija kvalitatīvās pētniecības metodes: Valsts policijas dokumentu analīze un intervijas ar narkotiku profilakses jomas ekspertiem. In Thesis, “The State Police of Latvia public relation campaign “Youth against drugs” evaluation” explores the basic principles of making campaign, adequacy with public relations campaign theory. Particular campaign so far has been the most notable drug prevention campaign, but it did not continued.
The aim was to find out what kind of public relations campaign basic principles were respected by developing this particular campaign.
The theoretical base contains the importance of the campaigns, the nature of the campaign and the campaign making building phase of the basic principles. Parts of the research work was based on qualitative research methods: analyses of the State Police documents and interview with experts in drug prevention field.