Teātra sports kā personību attīstoša ārpusstundu aktivitāte skolēniem
Автор
Groznija, Signe
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zača, Evija
Дата
2015Metadata
Показать полную информациюАннотации
Pētījuma mērķis ir noskaidrot, kādas prasmes skolēni iegūst un attīsta teātra sporta nodarbībās, kā arī noskaidrot skolēnu motivāciju. Bakalaura darbā tiek izklāstīta teātra sporta vēsture Latvijā. Tiek izskaidrota teātra sporta būtība, to veidojošie elementi, kā arī tiek izskaidrots, kā šī teatrālā aktivitāte ir saistīta ar sportu. Tiek aplūkotas motivācijas teorijas, kas izskaidro skolēnu vēlmi iesaistīties ārpusstundu aktivitātēs. Ērvinga Gofmaņa dramaturģiskā skaidro komandas darba nozīmīgumu teātra sportā. Pētījumā tika izmantotas divas pētnieciskās metodes – anketēšana un intervēšana. Darba empīrijas daļā tiek plašāk tiek aplūkotas prasmes un spējas, ko šī ārpusstundu aktivitāte attīsta un pilnveido skolēnos. The study aim is to find out what skills do students acquire and develop in theater sport and what is their motivation. Object of the study are students who have chosen the theater sport as extra-curricular activity. Bachelor thesis describes the theater sport’s development in Latvia. It explains what is theater sport, describes its main elements, and explains how this theatrical activity is linnked with the sport. Look at motivation theories explains student desire to participate in extra-curricular activities. Erving Goffman’s dramaturgical approach is used to explain importance of roles and importance of teamwork in the theater sport. There are used two research methods in the study – survey and interviews. Thesis emphasizes skills and abilities that this extracurricular activity develops and improves in students.